Moxy Hotels: σχέδια επέκτασης

Moxy Hotels

Τα ξενοδοχεία Moxy του Marriott International έχουν σχεδιαστεί για να ενεργοποιήσουν την υπηρεσία Select-Service στην περιφέρεια της Καραϊβικής και της Λατινικής Αμερικής.

Moxy Hotels

  • Με τέσσερις εγκεκριμένες ξενοδοχειακές προσφορές που προστέθηκαν στον αγωγό ανάπτυξης της Marriott International, το εμπορικό σήμα Moxy Hotels που αναμένεται να κυκλοφορήσει, αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του στην περιοχή της Καραϊβικής και της Λατινικής Αμερικής το 2020.
  • Το Moxy Hotels θα φιλοξενήσει μια αναδυόμενη εμπειρία στο SAHIC South America στην Κολομβία, το κορυφαίο συνέδριο της Λατινικής Αμερικής για τη φιλοξενία και τον τουρισμό.
  • Ο αγωγός επιλογής των υπηρεσιών της Marriott International περιλαμβάνει περισσότερα από 50 υπογεγραμμένα ακίνητα στην περιοχή της Καραϊβικής και της Λατινικής Αμερικής.

Η Moxy Hotels, μια παιχνιδιάρικη και ζωντανή μάρκα ξενοδοχείων, που απευθύνεται στην επόμενη γενιά ταξιδιωτών, πρόκειται να κάνει ντεμπούτο στην περιοχή της Καραϊβικής και της Λατινικής Αμερικής με σχέδια να επεκταθεί σε τέσσερις προορισμούς το 2020. Η ταχεία και ισχυρή επέκταση των νέων εμπορικών σημάτων όπως το Moxy Hotels στην περιοχή ενισχύει την επιλεκτική βαθμίδα του Marriott International, προσφέροντας στους ταξιδιώτες μια πιο ποικιλόμορφη εμπειρία σε προσιτές τιμές.

Τέσσερα έργα Moxy Hotels εγκρίθηκαν πρόσφατα στην Καραϊβική, την Κεντρική Αμερική και τη Νότια Αμερική, με το 165 δωματίων Moxy Hotel στη Μεντεγίν της Κολομβίας να ανακοινώνεται μόλις την περασμένη εβδομάδα. Ενόψει της ταχείας επέκτασής της σε όλη την περιοχή, η Moxy Hotels φιλοξενεί μια αναδυόμενη εμπειρία στο Medellín στη SAHIC South America 2018, το κορυφαίο συνέδριο της Ιαπωνίας για τη φιλοξενία και τον τουρισμό.

Σε όλο τον κόσμο, η Moxy Hotels βρίσκεται σε ρυθμό να διπλασιάσει το τρέχον χαρτοφυλάκιο μέχρι το 2020. Η Moxy Hotels, που καθορίζεται από τη στάση και όχι από την τιμή, επαναπροσδιορίζει την παραδοσιακή οικονομικά προσιτή εμπειρία του ξενοδοχείου, επιτρέποντας στους επισκέπτες να δουλεύουν, να παίζουν και να συνδέονται, ενώ περιβάλλεται από τολμηρό design και σύγχρονο στιλ.

“Η ομάδα μάρκας Moxy έχει κάνει μια εκπληκτική δουλειά στην ανάπτυξη μιας οικονομικά προσιτής εμπειρίας φιλοξενίας με άφθονο ύφος, με ειδικά σχεδιασμένα υπνοδωμάτια μήκους 17 τετραγωνικών μέτρων και κοινόχρηστους χώρους όπου όλοι θέλουν να είναι. Αυτή η μάρκα είναι μια μεγάλη ιδέα για την περιοχή μας – τόσο από ένα οικονομικό μοντέλο όσο και από την προοπτική των καταναλωτών”, δήλωσε ο Laurent de Kousemaeker, Chief Development Officer, Marriott International Caribbean και Λατινική Αμερική.

Η ανάπτυξη της περιοχής της Καραϊβικής και της Λατινικής Αμερικής επιταχύνεται μπροστά στον ανταγωνισμό, με περισσότερα από 240 ακίνητα επί του παρόντος να είναι ανοιχτά και περισσότερα από 110 αναμένεται να προστεθούν μέχρι τα τέλη του 2023, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 50 υπογεγραμμένων ακινήτων επιλογής.