Τα ξενοδοχεία αναμένεται να χρησιμοποιούν όλο και περισσότερη τεχνολογία

Νέα παγκόσμια έρευνα* που ανατέθηκε από την εταιρεία τεχνολογίας επικοινωνιών παγκοσμίως Communications Specialist Ltd, αποκαλύπτει ότι τα ανώτερα στελέχη σε πολυτελή ξενοδοχεία υψηλών προδιαγραφών αναμένουν να γίνεται όλο και περισσότερη χρήση της τεχνολογίας για να βοηθήσει στη μείωση του κόστους και στη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας των πελατών.

Τα επόμενα πέντε χρόνια, περίπου το 94% των ερωτηθέντων αναμένει από τα ξενοδοχεία να κάνουν περισσότερη χρήση των εικονικών περιηγήσεων για την ανάπτυξη ενός ψηφιακού περιβάλλοντος όπου οι άνθρωποι μπορούν να απεικονίσουν τον εαυτό τους – το 32% αναμένει μια δραματική αύξηση της χρήσης τους. Όταν πρόκειται για τη χρήση κωδικών QR από τον τομέα, το 30% αυτών αναμένουν μια δραματική αύξηση στη χρήση του από τον ξενοδοχειακό τομέα και το 68% αναμένει μια μικρή αύξηση.

Περίπου το 86% αναμένει αύξηση της χρήσης των εφαρμογών που είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες στον ξενοδοχειακό τομέα περισσότερες υπηρεσίες (22% αναμένει δραματική αύξηση) και το 88% αναμένει από τα ξενοδοχεία να κάνουν περισσότερη χρήση self service και τεχνολογία για την παραγγελία της υπηρεσίας δωματίου και την πληρωμή στο τραπέζι ή στο μπαρ (34% προβλέπουν δραματική αύξηση της χρήσης τους από τον ξενοδοχειακό τομέα).

Όσον αφορά τον αντίκτυπο του chatbot τεχνητής νοημοσύνης ChatGPT στον ξενοδοχειακό τομέα, το 16% το πιστεύει θα έχει πολύ θετικό αντίκτυπο στη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας των επισκεπτών και το 74% πιστεύει ότι θα έχει ελαφρώς θετικό αντίκτυπο. Μόλις το 2% πιστεύει ότι θα έχει αρνητικό αντίκτυπο.

Ο Kevin Buchler, Chief Marketing Officer στην Communications Specialist Ltd, δήλωσε: «Η έρευνά μας δείχνει ότι πολλά ξενοδοχεία υιοθετούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να βελτιώσουν την πρότασή τους και να εξασφαλίσουν ότι οι πελάτες έχουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία μαζί τους. Έχει τη δυνατότητα περαιτέρω προσαρμογής εμπειρίες πελατών, επιτάχυνση των επιπέδων εξυπηρέτησης και μείωση του κόστους».

* Η Communications Specialist Ltd ανέθεσε στην ανεξάρτητη ερευνητική εταιρεία Pure Profile για συνεντεύξεις με 50 ανώτερα στελέχη σε πολυτελείς, high-end αλυσίδες ξενοδοχείων με ετήσια έσοδα 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων με βάση την Ασία, την Αφρική, την Ευρώπη, τις ΗΠΑ και τη Νότια Αμερική.