Τα 6 βασικά ερωτήματα που πρέπει να απαντάει μια σωστή ξενοδοχειακή φωτογράφιση

του Γιώργου Ζωντανού*

Το βασικότερο κομμάτι μιας ξενοδοχειακής φωτογράφισης είναι η παρουσίαση των δωματίων και των facilities.

KALIMERA KRITI HOTEL & VILLAGE RESORT

1. ΔΙΑΜΟΝΗ
Το βασικότερο κομμάτι μιας ξενοδοχειακής φωτογράφισης είναι η παρουσίαση των δωματίων και των facilities. Πρέπει να μπορούμε να απαντάμε στο προφανές (πού θα μείνω/πού θα κοιμηθώ) αλλά και να εκπληρώνουμε το γενικότερο feeling που περιμένει ο πιθανός πελάτης να νιώσει, για να κάνει την κράτηση.

2. ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Είναι η στιγμή να κάνουμε τον πελάτη να θέλει να μείνει στο ξενοδοχείο μας. Να “πούμε” μικρές φωτογραφικές ιστορίες. Να του δώσουμε μια μικρή γεύση του τι θα κάνει, τι θα δει, πού θα περπατήσει, ακόμη και τι θα ανεβάσει στα social media. Αυτό επιτυγχάνεται, ιδανικά, με μια lifestyle φωτογράφιση, με ισχυρή την ανθρώπινη παρουσία.

3. ΦΑΓΗΤΟ
To food photography είναι μια ξεχωριστή κατηγορία. Πρέπει να κάνουμε μια ολόκληρωμένη παρουσίαση των πιάτων και των ποτών, όπως επίσης και της γενικότερης γαστρονομικής εμπειρίας. Ο σημερινός τουρίστας, περισσότερο απο κάθε άλλη εποχή, θέλει να ξέρει τι θα φάει, αν θα γευτεί την τοπική κουζίνα κι όλο αυτό πρέπει οπτικά να του “ανοίξει την όρεξη”. Είναι σημαντικό, οι ιστορίες που διηγείται ένα ξενοδοχείο να διεγείρουν όλες τις αισθήσεις, να δημιουργούν μια online εμπειρία.

4. STAFF
Το προσωπικό είναι η πρώτη και η τελευταία αίσθηση φιλοξενίας που δέχεται ο πελάτης. Θέλει να ξέρει ποιοι θα τον εξυπηρετήσουν ή ποιος θα τους μαγειρέψει, ποιος θα τον υποδεχτεί. Αν αυτό του παρουσιαστεί με σωστό κι ευχάριστο τρόπο, τόσο εν ώρα εργασίας όσο και backstage, η εμπιστοσύνη που χτίζουμε θα αποδόσει σε κράτηση.

5. ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
Δεν είναι κλισέ, είναι αυτές που κάνουν την διαφορά. Πρέπει να δώσουμε έμφαση σε μικρά χαρακτηριστικά των χώρων και των παροχών ανα τομέα καθώς ολοκληρώνουν την εξ αποστάσεως επαφή με το ξενοδοχείο μας από τον πιθανό πελάτη.

6. LOCATION
Η εμπειρία ολοκληρώνεται με τον προορισμό. Δίνουμε έτσι την δυνατότητα στον πελάτη να “ταξιδέψει” πρίν ακόμη κάνει την κράτηση και παράλληλα του δίνουμε τις απαραίτητες πληροφορίες του τι θα κάνει στην περιοχή ή πόσο κοντά είναι οι παραλίες και τα αξιοθέατα.

PEZOULES OF OIA

(*) Γιώργος Ζωντανός, Φωτογράφος.

“H ξενοδοχειακή φωτογράφιση είναι το πιο σημαντικό μέσο που έχει σήμερα ένας ξενοδόχος.

Η εξειδίκευση μου τα τελευταία 7 χρόνια σε αυτόν τον τομέα με έχει πείσει οτι αποτελεί επένδυση και ισότιμο κομμάτι της λειτουργίας ενος brand.”  www.giorgoszondi.com