- Goldman Sachs: Οι νέες τάσεις στα ξενοδοχεία μετά την πανδημία
- Το οικολογικό σήμα Element Brand επεκτείνεται στη Μέση Ανατολή με το άνοιγμα του Element Al Jaddaf
- Γιατί το Calpak X-flow είναι η καλύτερη λύση για το ζεστό νερό;
- Η Gaylord Hotels είναι η πρώτη μάρκα Marriott που προσφέρει νέα πρωτόκολλα υγείας τον Ιανουάριο του 2021
- Η Hyatt συνεχίζει το ταξίδι ανάπτυξης ζωντανών εμπορικών σημάτων σε μοναδικές ευρωπαϊκές τοποθεσίες
Hotel Original, Paris

Το Hotel Original αντιπροσωπεύει επάξια αυτήν την κατηγορία boutique hotel, αφού όλοι οι χώροι είναι χρωματισμένοι στις αποχρώσεις του μωβ, που – σε συνδυασμό με την αντίστοιχη διακόσμηση – ταξιδεύουν τον επισκέπτη σε τόπους μαγικούς. Αυτό το μαγικό ξενοδοχείο του Παρισιού, που προσφέρει 37 ιδιαίτερα δωμάτια, κάνει όποιον το επισκεφθεί, να χάσει την αίσθηση του χρόνου, και να νιώσει πρωταγωνιστής σε κάποιο παραμύθι.
Η διακόσμηση συνδυάζει το αληθινό με το φανταστικό στοιχείο, ταιριάζει διαφορετικές κουλτούρες και διαφορετικά είδη, και όλα αυτά συνδέονται με το καθηλωτικό μωβ χρώμα.
Η Stella Cadente, η οποία ανδιαμόρφωσε το χώρο το 2012, δημιούργησε ένα διαφορετικό ξενοδοχείο με μετατροπές και συνδυασμούς αντικειμένων, χρησιμοποιώντας χρώματα της αγαπημένης της παλέτας, δηλαδή αποχρώσεις του μωβ και άλλων συγγενικών χρωμάτων.
Η υποδοχή, που πραγματικά αποτελεί μια ωδή στο μωβ χρώμα, καλωσορίζει τους επισκέπτες σε έναν κόσμο φαντασίας -κάτι μεταξύ αυτών του Tim Burton και του Lewis Carroll- με τις 1700 ημιδιαφανείς ίνες να κρέμονται από την οροφή. Όπως ακριβώς στα παραμύθια, το ξενοδοχείο προσπαθεί να δείξει πως τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται. Φωτιστικά που μοιάζουν με μέδουσες, τοίχοι που λάμπουν λόγω κρυστάλλων και καθρέφτες που διαχέουν το χρώμα και το φως παντού, είναι τα βασικά στοιχεία, που δημιουργούν μια άλλη πραγματικότητα.
Πέραν του χρώματος, έμπνευση έχει αποτελέσει και το στοιχείο του δάσους, όχι όμως με τον κλασικό ορισμό. Φανταστικά πλάσματα και ζώα αναπαριστώνται παντού και κάνουν τον επισκέπτη, να νιώθει σαν την Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων.
Και επειδή πολλές φορές τα παραμύθια έχουν και το στοιχείο του κακού, τα 7 δωμάτια του τελευταίου ορόφου, που αντιπροσωπεύουν τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα, είναι μικρότερα σε χώρο, και σε καλούν να νιώσεις άνεση μέσα σε αυτές τις απαγορευμένες φωλιές.
Η παρουσίαση του Hotel Original αποτελεί μέρος του άρθρου: Οι 3 συνιστώσες ενός Boutique Hotel
Άρθρο από το Hotel Design Magazine and Guide:
Διαβάστε το Hotel Design No 21, Περιοδικό για την Κατασκευή, τη Διακόσμηση και τον Εξοπλισμό Ξενοδοχείων!