Andronis Hotels: Όταν ένα ξενοδοχειακό βίντεο αλλάζει τα δεδομένα!

Ένα νέο βίντεο δημιουργήθηκε από το Andronis Exclusive για να δώσει μια γεύση από τη γενική ιδέα του ξενοδοχείου- δημιουργώντας εμπειρίες που είναι διαρκείς και υπέροχες, αφήνοντας στους επισκέπτες αναμνήσεις που αντηχούν για πολύ καιρό. Οι πισίνες, οι εμπειρίες διασκέδασης, οι γαστρονομικές επιλογές, τα ποτά και πολλά ακόμη, βρίσκονται στο επίκεντρο, τόσο του βίντεο, όσο και των υπηρεσιών.

Γιατί αυτό το βίντεο, όμως, είναι διαφορετικό;

Έχουμε συνηθίσει όταν βλέπουμε ένα διαφημιστικό σποτ για ξενοδοχείο, να ακούμε, ήσυχη ρομαντική μουσική. Ή να βλέπουμε συνήθως ένα ζευγάρι, ή ηλιοβασιλέματα. Πολλά ηλιοβασιλέματα. Στο συγκεκριμένο ξενοδοχειακό βίντεο φαίνεται ότι τα Andronis θέλουν να διαφοροποιηθούν. Δεν προσφέρουν, απλά μια ρομαντική διαμονή. Προσφέρουν πολλά περισσότερα από αυτό. Προσφέρουν ζωή, εμπειρίες, ενέργεια, δραστηριότητα, γέλιο, χαλάρωση.

Αν και το βίντεο ξεκινάει όπως όλα τα αντίστοιχα, ακούμε τον αφηγητή να διαφωνεί με αυτή τη διαφήμιση, λέγοντας “Όχι, παιδιά, όχι τέτοιου είδους βίντεο, δεν είμαστε όπως οι άλλοι!! Είμαστε διαφορετικοί”, κάτι που υποδηλώνει  την διαφορετικότητα του Ομίλου, την οποία και θέλει να προωθήσει.

Το συγκεκριμένο, επομένως, βιντεάκι δείχνει πώς όταν ένα ξενοδοχείο θέλει να διαφοροποιηθεί δεν αρκεί, απλώς, να προσφέρει διαφορετικές υπηρεσίες στους επισκέπτες του. Σημασία έχει να επικοινωνήσει τη  διαφορετικότητά του στο κοινό, με έναν τρόπο όχι κοινότοπο αλλά καινοτόμο.

Εύκολα, λοιπόν, μπορεί να ειπωθεί πως αποτελεί ένα πολύ καλό παράδειγμα ξενοδοχειακού σποτ που θα μπορούσε να αποτελέσει τροφή για σκέψη και δημιουργία, ώστε ο ελληνικός τουρισμός να ξεφύγει της πεπατημένης.

Δείτε παρακάτω το βίντεο των Andronis Exclusive