Η καθαριότητα ανάμεσα στις κορυφαίες προτεραιότητες των πελατών ξενοδοχείων

στρώματα

στρώματα

Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη με ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, διευθυντές και προσωπικό, στην πραγματικότητα το υπνοδωμάτιο έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στους καλεσμένους. Όχι μόνο αυτό, αλλά και η καθαριότητα του δωματίου και τα ίδια τα κλινοσκεπάσματα, αποτελούν τις δύο υψηλότερες προτεραιότητες όλων.

Αυτό αποδεικνύει πόσο κρίσιμη είναι η σωστή διαδικασία πλύσης για τη φήμη του ξενοδοχείου. Παρά το γεγονός ότι το πλύσιμο, στέγνωμα και σιδέρωμα των κλινοσκεπασμάτων, των πετσετών και λοιπών λευκών
ειδών των φιλοξενουμένων αποτελούν διαδικασίες που λαμβάνουν χώρα πίσω από τη σκηνή, η αποτελεσματική πλύση συνδέθηκε στενότερα με την ικανοποίηση του επισκέπτη από οποιαδήποτε άλλη λειτουργία του ξενοδοχείου στην έρευνα που διεξήχθη.

10 ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΩΝ

1. Καθαριότητα της κρεβατοκάμαρας
2. Καθαριότητα των κλινοσκεπασμάτων
3. Reception υποδοχής
4. Σχέση ποιότητας και τιμής
5. Εύκολη διαδικασία κράτησης
6. Η καλή ρύθμιση θερμοκρασίας στα δωμάτια, π.χ. a/c
7. Σωστή τεχνολογία στο υπνοδωμάτιο, π.χ. wifi, TV, ραδιόφωνο κλπ.
8.Ποιότητα ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων π.χ. πισίνα, εστιατόριο, bar
9. Καλά μονωμένο υπνοδωμάτιο, π.χ. ελάχιστος θόρυβος
10. Τα αστέρια του ξενοδοχείου

Πηγή:  www.miele.gr/media/ex/gr/pdf/OPL%20white%20paper_gr.pdf