Lobby trends: Όχι μια απλή reception

Ο χώρος του lobby συνήθως λειτουργεί ως reception και χώρος αναμονής, π.χ. για ταξί κλπ. Οι επισκέπτες ενός ξενοδοχείου δεν περνούν χρόνο στο lobby, παρά μόνο όταν θέλουν να κάνουν check in/ check out, ή περνούν από εκεί κατά την έξοδο και την είσοδό τους στον χώρο του ξενοδοχείου.

Επομένως, το lobby πρέπει να έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά ώστε να προσελκύει περισσότερους επισκέπτες. Ένα ξενοδοχείο επιδιώκει να κρατά τους επισκέπτες του, όσο το δυνατό περισσότερο και ο συγκεκριμένος χώρος με το σωστό design μπορεί να συμβάλλει σε αυτόν τον στόχο.

Παρακάτω θα δείτε μερικές διαχρονικές τάσεις που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη στο design, είτε πρόκειται για δημιουργία εκ του μηδενός είτε για ανακαίνιση και αναδιαμόρφωση του χώρου

  1. Δημιουργία ενός χώρου, στον οποίο οι επισκέπτες θέλουν να βρίσκονται οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας
  2. Πολυλειτουργικότητα και προσαρμοστικότητα του χώρου
  3. Δημιουργία οικειότητας και ευχάριστης ατμόσφαιρας