Hyatt και Small Luxury Hotels of the World επεκτείνουν τη σχέση τους με περισσότερα από 200 ξενοδοχεία

Η γρήγορη ανάπτυξη παρέχει στα μέλη πιο πολυτελείς προορισμούς σε όλο τον κόσμο για να βιώσουν τα οφέλη των επωνυμιών.

Η Hyatt Hotels Corporation και τα Small Luxury Hotels of the World ανακοίνωσαν τη συνεχιζόμενη επέκταση της υπάρχουσας συμμαχίας πίστης Hyatt και SLH, γιορτάζοντας ένα ορόσημο πάνω από 200 ξενοδοχεία SLH σε όλο τον κόσμο για τα μέλη του World of Hyatt. Αυτή η τελευταία επέκταση έχει τετραπλασιάσει τον αριθμό των ιδιοκτησιών SLH που συμμετέχουν σε αυτήν την συνεργασία, καθώς η συμμαχία ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2018 και η επέκτασή της αναμένεται να συνεχιστεί και κατά τη διάρκεια του 2019.

“Ενθαρρύνουμε τα μέλη του World of Hyatt να εξερευνήσουν αυτούς τους πολυτελείς προορισμούς σε ολόκληρο τον κόσμο, από την Κροατία στη Νέα Ζηλανδία”, δήλωσε ο Amy Weinberg, ανώτερος αντιπρόεδρος της World of Hyatt. “Η ταχεία ανάπτυξη αυτής της στρατηγικής συμμαχίας αφοσίωσης είναι μια απόδειξη της δέσμευσής μας να προσφέρουμε μοναδικές εμπειρίες όπου και να ταξιδεύουν τα μέλη μας και να συνεχίζουν να απολαμβάνουν την πραγματική φροντίδα που περιμένει κανείς από την Hyatt σε περισσότερες τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο”.

   

Τα μέλη της World of Hyatt έχουν τώρα πρόσβαση σε περισσότερα από 200 πολυτελή boutique ξενοδοχεία της SLH που προσφέρουν νέες τοποθεσίες σε αναπτυσσόμενες αγορές της Hyatt, όπως η Κροατία, η Δανία, η Φινλανδία, η Ισλανδία, η Ιταλία, η Κένυα, η Μοζαμβίκη, η Νέα Ζηλανδία και πολλά άλλα.

Μέσω αυτής της αποκλειστικής συνεργασίας, τα μέλη του World of Hyatt μπορούν να εξερευνήσουν τους περιζήτητους προορισμούς όπως το Monkey Island Estate, ένα κτήμα του 18ου αιώνα που έγινε boutique hotel σε ένα ιδιωτικό νησί στον Τάμεση του Berkshire. Το Mykonos Riviera Hotel and Spa, ένα ηλιόλουστο πολυτελές θέρετρο γεμάτο από το βραχώδες σκηνικό του Αιγαίου και πολλά άλλα.

“Αυτή η συμμαχία έχει αποδειχθεί ότι είναι τέλεια αντιστοιχία. Βλέπουμε θετικό αντίκτυπο στις κρατήσεις για τα ξενοδοχεία μας από τα μέλη του World of Hyatt”, δήλωσε ο Jean-François Ferret, διευθύνων σύμβουλος, Small Luxury Hotels of the World. “Η έκθεση σε περισσότερα από 16 εκατομμύρια μέλη του κόσμου της Hyatt όχι μόνο βοήθησε στην αύξηση των κρατήσεων, αλλά μας επιτρέπει να επεκτείνουμε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας παρέχοντας παράλληλα περισσότερες επιλογές πολυτελών boutique ξενοδοχείων”.