Τα ξενοδοχεία θα συνεχίσουν να εστιάζουν στην παροχή ανέπαφων εμπειριών

Λαμβάνοντας υπόψη το κοινωνικά απομακρυσμένο τοπίο, το 2020 είδε μια τεράστια μετατόπιση της εστίασης από τους πωλητές τεχνολογίας που παρέχουν αποκλειστικά λύσεις αποδοτικότητας προσωπικού για να μιλούν περισσότερο για την εμπειρία των καταναλωτών.

Στο παρελθόν, οι πλατφόρμες που αναπτύχθηκαν και εφαρμόστηκαν σε όλη την ξενοδοχειακή βιομηχανία επικεντρώθηκαν στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας και των ικανοτήτων του προσωπικού. Το 2021 θα δει μια συνεχή αύξηση στην τήρηση της ευκολίας των επισκεπτών, με πρόσθετη έμφαση στο πώς μπορεί να εξατομικεύσει κάθε διαμονή για τους επισκέπτες.

Η τρέχουσα τεχνολογία μεταφράζει τις υπηρεσίες επισκεπτών σε ένα ξενοδοχείο για να επιτρέπει την εξατομίκευση και την ευκολία, ενώ ταυτόχρονα αφαιρεί την ανάγκη για προσωπικές συζητήσεις μεταξύ του προσωπικού και των επισκεπτών. Η ρεσεψιόν και οι υπηρεσίες θυρωρείου μπορούν να προσαρμοστούν και να μετακινηθούν σε chatbots, όπως το Hiiffy και οι εφαρμογές ξενοδοχείων, ώστε να επιτρέπεται το check-in μέσω κινητού, η είσοδος χωρίς κλειδί και πέρα ​​από αυτό, θέτοντας περισσότερες υπηρεσίες και ανέσεις στα χέρια σας.

Η επικοινωνία χωρίς επαφή δίνει επίσης στα ξενοδοχεία τη δυνατότητα να τηρούν τόσο το κοινωνικά απομακρυσμένο τοπίο ταξιδιού, ενώ προσφέρουν μοναδικές ατομικές πινελιές που είναι συνώνυμες με μια αξέχαστη διαμονή στο ξενοδοχείο.

Ενώ το μέλλον παραμένει αβέβαιο, οι τάσεις που εμφανίστηκαν κατά τη διάρκεια της κρίσης είναι πιθανό να συνεχιστούν έως το 2021. Η βιομηχανία αναμένει έναν μακρύ δρόμο προς την ανάκαμψη και θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στην αντιμετώπιση νέων αγορών με οικονομικά αποδοτικό τρόπο.

Δεδομένου ότι το άμεσο κανάλι συνεχίζει να ξεπερνά όλους τους άλλους, αναμένουμε ότι όλο και περισσότεροι ξενοδόχοι θα συνεχίσουν να ενισχύουν την εστίαση στην ενίσχυση των στρατηγικών άμεσων πωλήσεών τους. Οι ξενοδόχοι θα πρέπει επίσης να βελτιώσουν την άμεση, ανέπαφη και εξατομικευμένη αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες.

Είναι επίσης σημαντικό η βιομηχανία να συνεχίσει να συνεργάζεται για την εφαρμογή στρατηγικών που προωθούν τοπικές ταξιδιωτικές εμπειρίες και βιωσιμότητα. Μέσω αυτής της συνοχής, η βιομηχανία θα έχει περισσότερες πιθανότητες για ισχυρότερη ανάκαμψη τα επόμενα χρόνια.