- Ο Όμιλος CHC Group και η Hilton παρουσίασαν το πρώτο Tapestry Collection by Hilton Resort στην Ευρώπη.
- IDComs - Integrated Digital Communication Solutions – Ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακής επικοινωνίας
- Οι επαγγελματικές λύσεις καφέ της Nespresso Professional πρωταγωνιστούν στη νέα τουριστική σεζόν
- Το πολυαναμενόμενο One&Only Kéa Island καλωσορίζει τους πρώτους επισκέπτες του αυτήν την άνοιξη
- Ρυθμίστε την υποδοχή του χώρου σας με ένα ρολόι RHYTHM
To ανακαινισμένο ξενοδοχείο Le Meridien Etoile στο Παρίσι είναι έτοιμο
Το μοντέρνο ενώνεται με τη διαχρονική γαλλική φινέτσα στο Le Méridien Etoile στο Παρίσι, μετά από μία ανακαίνιση πολλών εκατομμυρίων.
Αυτό το ξενοδοχείο μέλος της Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc, πρόκειται για τι μεγαλύτερο ξενοδοχείο στο κεντρικό Παρίσι, διαθέτει 1025 πλήρως ανακαινισμένα δωμάτια, αλλά και νεοσχεδιαμένους χώρους, όπως το θρυλικό Jazz Club Etoile και το lobby του σύμφωνα με το concept Le Méridien Hub. Τον ανασχεδιασμό των δωματίων ανέλαβε ο Γάλλος αρχιτέκτονας εσωτερικών χώρων Jean-Philippe Nuel, ενώ το Λονδρέζικο γραφείο design Michaelis Boyd επιμελήθηκε τους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου.
Δείτε τη δήλωση:
“With a stronger and more globally diverse portfolio than ever before, Le Méridien has hit its stride with guests and locals as well as owners and developers around the world,” said Brian Povinelli, Global Brand Leader, Le Méridien Hotels & Resorts. “We are delighted to have the crown jewel of our brand shining brightly once more in the City of Light, as Le Méridien returns to its roots with distinctive design and bold Destination Unlocked positioning.”“Ten years after Le Méridien joined Starwood Hotels & Resorts, the brand now stands stronger than ever before,” said Michael Wale, President, Starwood Hotels & Resorts, Europe, Africa and Middle East. “Highlighting our commitment to strengthening the brand’s portfolio around the globe, over 50% of Le Méridien hotels in Europe and the Middle East have been upgraded over the last three years. We are proud to celebrate Le Méridien distinctive design aesthetic and bold ‘Destination Unlocked’ positioning in the brand’s home city of Paris.”