Το ανώτατο όριο των κορυφαίων πέντε ταξιδιωτικών εταιρειών στο Διαδίκτυο αυξήθηκε κατά 54 δις δολάρια σε 4 μήνες

Η Expedia σημείωσε το μεγαλύτερο κέρδος.

TRILYO

Η πανδημία Covid-19 έπληξε σκληρά τον ταξιδιωτικό κλάδο, συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων, των οποίων τα έσοδα και οι κρατήσεις μειώθηκαν στο χαμηλότερο σημείο των ετών εν μέσω του lockdown. Ωστόσο, καθώς ολόκληρη η αγορά ξεκίνησε τον μακρύ και απαιτητικό δρόμο για ανάκαμψη, η τιμή της μετοχής των κορυφαίων διαδικτυακών ταξιδιωτικών εταιρειών αυξήθηκε τους τελευταίους μήνες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν από το TradingPlatforms.com, η συνδυασμένη κεφαλαιοποίηση της Booking.com, Airbnb, Expedia, Trip.com και MakeMyTrip, ως οι μεγαλύτερες διαδικτυακές ταξιδιωτικές εταιρείες στον κόσμο, σημείωσε άνοδο κατά 54 δισ. Δολάρια από τις αρχές του έτους και έφτασε τα 306,3 $ δις την περασμένη εβδομάδα.

Το ανώτατο όριο αγοράς της Airbnb αυξήθηκε κατά 20%, της Booking.com αυξήθηκε κατά 16,4 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η χειρότερη χρονιά στην ιστορία του τουρισμού έκλεισε με την πιο αναμενόμενη IPO των ΗΠΑ το 2020. Οι μετοχές της κορυφαίας διαδικτυακής εταιρείας στον κόσμο, Airbnb, υπερδιπλασιάστηκαν στο ντεμπούτο τους στο χρηματιστήριο στο Nasdaq τον Δεκέμβριο, εκτιμώντας την εταιρεία ενοικίασης κατοικιών στα 144,7 δισεκατομμύρια δολάρια, πολύ πάνω το ανώτατο όριο αγοράς της Booking.com και της Expedia ως των μεγαλύτερων ανταγωνιστών.

Καθώς μειώθηκαν τα lockdown, περισσότεροι ταξιδιώτες επέλεξαν να κάνουν κράτηση για σπίτια αντί για ξενοδοχεία, ειδικά μακριά από μεγάλες πόλεις, βοηθώντας την Airbnb να ανακουφίσει τις οικονομικές απώλειες που προκλήθηκαν από τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς. Παρ ‘όλα αυτά, η εταιρεία που εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο έληξε το 2020 με έσοδα 3,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, 30% λιγότερο από ό, τι πριν από την εμφάνιση της πανδημίας.

Ωστόσο, τα δεδομένα της YCharts αποκάλυψαν ότι το όριο αγοράς της Airbnb αυξήθηκε κατά 28,9 δισ. δολάρια από τις αρχές του έτους. Αφού έφτασε τα 210 δισ. δολάρια τον Μάρτιο, η συνδυασμένη αξία των μετοχών της εταιρείας μειώθηκε στα 173,6 δισ. Δολάρια την περασμένη εβδομάδα, 20% περισσότερο από ό, τι τον Δεκέμβριο.

Ως η δεύτερη μεγαλύτερη διαδικτυακή ταξιδιωτική εταιρεία παγκοσμίως, η Booking Holdings υπέστη επίσης σημαντικές απώλειες εν μέσω της πανδημίας. Τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας αποκάλυψαν ότι τα ετήσια έσοδα μειώθηκαν κατά 55% YoY σε 6,8 δισ. δολάρια πέρυσι. Ωστόσο, το ανώτατο όριο αγοράς αυξήθηκε κατά 19% από τις αρχές του 2021. Τον Δεκέμβριο του 2020, η συνδυασμένη αξία των μετοχών ενός ολλανδικού διαδικτυακού ταξιδιωτικού γραφείου ανήλθε στα 84,7 δισεκατομμύρια δολάρια. Τους τελευταίους τέσσερις μήνες, ο αριθμός αυτός αυξήθηκε κατά 16,4 δισεκατομμύρια δολάρια και έφτασε τα 101,1 δισεκατομμύρια δολάρια την προηγούμενη εβδομάδα.

Το όριο αγοράς του Ομίλου της Expedia αυξήθηκε κατά 48%, η μεγαλύτερη αύξηση μεταξύ των πέντε κορυφαίων εταιρειών.

Αν και είναι πολύ πίσω από την Airbnb και την Booking.com ως τους δύο κορυφαίους παίκτες στον κλάδο των online ταξιδιών, ο όμιλος Expedia γνώρισε τη σημαντικότερη αύξηση του ανώτατου ορίου αγοράς φέτος. Τον Δεκέμβριο, η κεφαλαιοποίηση της διαδικτυακής ταξιδιωτικής εταιρείας των ΗΠΑ για ταξίδια καταναλωτών και μικρών επιχειρήσεων ανήλθε στα 17,5 δισ. δολάρια. Αφού έφτασε στο υψηλό όλων των εποχών των 26 δισεκατομμυρίων δολαρίων τον Μάρτιο, το ανώτατο όριο αγοράς της Expedia μειώθηκε στα 25,9 δισεκατομμύρια δολάρια την προηγούμενη εβδομάδα, αύξηση 48% σε τέσσερις μήνες.

Η Trip.com, ως η πέμπτη μεγαλύτερη διαδικτυακή ταξιδιωτική εταιρεία, έφτασε τα 2,9 δισ. δολάρια στο ανώτατο όριο της αγοράς την τελευταία εβδομάδα του Απριλίου, 16% περισσότερο από ό, τι τον Δεκέμβριο. Ακολουθεί το MakeMyTrip με αύξηση 7% σε αυτήν την περίοδο και 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια στο ανώτατο όριο αγοράς την τελευταία εβδομάδα.