- 30 Χρόνια SYNEDRIO Magazine!
- 10 απλές πρακτικές για βιώσιμα ξενοδοχεία
- Ασφάλεια τροφίμων: Απλοί τρόποι βελτίωσης της ασφάλειας στην επαγγελματική κουζίνα
- Το «Twinn Downtown Piraeus» ξεκίνησε τη λειτουργία του
- Το Civitel Attik εγκαινιάζει ολοκαίνουργια δωμάτια και απογειώνει την εμπειρία των επισκεπτών του
Τι πρέπει να λάβετε υπόψη για την επιλογή του ιδανικού Franchise ξενοδοχείου;
Η ξενοδοχειακή βιομηχανία franchise έχει αναπτυχθεί σημαντικά την τελευταία δεκαετία. Το 2010, περίπου το 70% των επώνυμων ξενοδοχείων ήταν επιχειρήσεις franchise, αλλά μέχρι το 2019 ο αριθμός αυτός είχε φτάσει στο 80% περίπου.
Ποια είναι λοιπόν τα ερωτήματα που πρέπει να απαντήσετε προτού επιλέξετε Franchise για το ξενοδοχείο σας;
Πώς επιλέγετε ευκαιρίες Franchise ξενοδοχείου;
Ως επίδοξος ιδιοκτήτης επιχείρησης, ξεκινήστε διαβάζοντας πώς λειτουργεί ένα franchise και τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του franchising. Ερευνήστε πιο συγκεκριμένα franchise ξενοδοχείων και αποκτήστε μια αίσθηση για κάθε αλυσίδα ξενοδοχείων και του τι προσφέρει.
Μόλις το περιορίσετε σε μερικές επιλογές, επόμενο βήμα είναι να λάβετε ένα έγγραφο franchise ξενοδοχείου (FDD) για κάθε ένα. Διαβάστε προσεκτικά το FDD, καθώς μπορεί να έχει μήκος εκατοντάδων σελίδων. Θα βρείτε λεπτομέρειες που χρειάζεται να γνωρίζει ένας υποψήφιος κάτοχος franchise.
Μην σταματάτε στα έγγραφα. Ρωτήστε franchisors ερωτήσεις για περισσότερες πληροφορίες. Αρχίστε να ψάχνετε για επιλογές χρηματοδότησης franchise για να μάθετε πόσα χρήματα μπορείτε να συγκεντρώσετε. Όταν φτάσετε στο στάδιο της σύμβασης, ζητήστε βοήθεια από έναν δικηγόρο για να προστατεύσετε τα δικαιώματά σας στη συμφωνία franchise του ξενοδοχείου.
Ποιοι παράγοντες πρέπει να ληφθούν υπόψη για ένα Franchise ξενοδοχείου;
Εξετάστε τις ακόλουθες ειδικές δυνατότητες που σχετίζονται ειδικά με τα μοτέλ ή τα ξενοδοχειακά καταλύματα:
Ισχυρά χρηματοοικονομικά – Αναζητήστε μια ξενοδοχειακή ομάδα με ισχυρα οικονομικά. Τα ξενοδοχεία είναι υψηλής έντασης κεφαλαίου. Οι δικαιοδόχοι θα πρέπει να επενδύσουν περισσότερα χρήματα σε σύγκριση με πολλούς άλλους τύπους franchise για να φτάσουν στην επιτυχία. Σκεφτείτε την επένδυσή σας σε ακίνητα, έπιπλα, σεντόνια, φωτιστικά και άλλα. Προστατέψτε αυτήν την επένδυση και μεγιστοποιήστε τα κέρδη συνεργαζόμενοι με έναν ισχυρό «συνεργάτη».
Ποιότητα διαμονής – Οι άνθρωποι είναι πιο ευαίσθητοι στις εμπειρίες τους με ένα ξενοδοχείο από πολλούς άλλους τύπους franchise. Φροντίστε να μείνετε στα ξενοδοχεία που σκέφτεστε. Κάντε κράτηση δωματίου και όχι μόνο για μία νύχτα – μείνετε μερικές ημέρες σε κάθε ξενοδοχείο. Φάτε στο εστιατόριο. Χρησιμοποιήστε εγκαταστάσεις όπως το επιχειρηματικό κέντρο. Γνωρίστε τις πρακτικές διαχείρισης από πρώτο χέρι. Αναρωτηθείτε: θα θέλατε να μείνετε σε αυτό το ξενοδοχείο; Θα το επιλέξετε σε σχέση με μια αλυσίδα ανταγωνιστών;
Καθαριότητα – Επιλέξτε μια μάρκα που δίνει έμφαση στην απολύμανση. Τα καθαρά δωμάτια θα είναι ύψιστης σημασίας για τους επισκέπτες για το άμεσο μέλλον. Η καθαριότητα αποτελεί το εθνικό μάρκετινγκ του δικαιοπάροχου; Το στιλ του ξενοδοχείου διαθέτει έπιπλα και καλύμματα δαπέδων που είναι εύκολο να καθαριστούν; Εάν ανακαινίζετε μια υπάρχουσα παλαιότερη ιδιοκτησία, μπορεί να γίνει νέα με λογικό κόστος;
Υποστήριξη και τεχνολογία – Βρείτε franchisors που προσφέρουν εξαιρετική υποστήριξη στους franchisees και προσθέστε αξία με την τεχνολογία. Για παράδειγμα, αξιολογήστε την ποιότητα της τηλεφωνικής γραμμής κρατήσεων και του συστήματος κρατήσεων. Ένα ισχυρό πρόγραμμα αφοσίωσης και ενημερωτικών δελτίων μπορεί να δώσει στο ξενοδοχείο μια αξέχαστη προσωπικότητα.
Υποστήριξη τοποθεσίας – Πόσο καλός είναι ο δικαιοπάροχος στο να βοηθήσει στην επιλογή τοποθεσιών; Πόση βοήθεια επιλογής μπορείτε να περιμένετε; Είναι η τοποθεσία ένα από τα πλεονεκτήματα του ξενοδοχείου; Η πρόσβαση σε αεροδρόμια, διακρατικούς ή κοντινούς προορισμούς μπορεί να δημιουργήσει ή να καταστρέψει μια ιδιοκτησία. Η ασφάλεια του ξενοδοχείου και η ασφάλεια της περιοχής είναι επίσης σημαντικά, ειδικά για γυναίκες ταξιδιώτες.
Πώς έχει επηρεάσει ο Covid-19 τα Franchises ξενοδοχείων;
Η πανδημία COVID-19 έπληξε σκληρά τη βιομηχανία φιλοξενίας καθώς οι άνθρωποι μείωσαν τα ταξίδια και τα συνέδρια. Ωστόσο, οι μειώσεις είναι εξαιρετικές στιγμές για τα ξενοδοχεία ώστε να αδράξουν τις ευκαιρίες και να επωφεληθούν από τις τάσεις.
Οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων πρέπει να αξιολογήσουν προσεκτικά το μέλλον. Προσπαθήστε να μετρήσετε πότε οι συνθήκες στρέφονται και τείνουν προς τα πάνω. Η επιστροφή στο φυσιολογικό παρουσιάζει ευκαιρίες για να ξεπεράσουμε τη ζήτηση από τους λάτρεις των ταξιδιών, τους επαγγελματίες ταξιδιώτες και τους απλούς ταξιδιώτες. Υπό το πρίσμα της πανδημίας και των οικονομικών συνθηκών που προκύπτουν, είναι πιο σημαντικό από ποτέ να κάνετε σοφές επιλογές:
Προσδιορίστε το επιχειρηματικό μοντέλο με την καλύτερη απόδοση. Τα ξενοδοχεία οικονομικής και παρατεταμένης διαμονής φάνηκαν να έχουν ξεπεράσει τις επιπτώσεις καλύτερα, σύμφωνα με έρευνα της JLL στα μέσα του 2020 Τα αστικά ξενοδοχεία δυσκολεύονται περισσότερο, σύμφωνα με έκθεση του American Hotel and Lodging Association.
Αξιολογήστε την οικονομική υποστήριξη. Βρείτε franchisors που είναι πρόθυμοι να προσφέρουν εκπτώσεις ή θα πρέπει να καταβάλλετε επιπλέον προσπάθειες για να αντιμετωπίσετε προσωρινές οικονομικές πιέσεις; Ήταν πρόθυμοι να επιτρέψουν στους δικαιοδόχους να χαλαρώσουν προσωρινά τα πρότυπα επωνυμίας, όπως η μείωση των ανέσεων ή η μετάβαση σε φαγητό σε σχέση με τα εστιατόρια; Τι άλλη βοήθεια έδωσε η ομάδα franchising;
Προβλέψτε τάσεις. Η ανάκαμψη εξαρτάται από την προθυμία των επισκεπτών να ταξιδέψουν και τους λόγους για τους οποίους ταξιδεύουν, λέει ο Daniel Fenton, Διευθυντής Παγκόσμιων Υπηρεσιών Τουρισμού και Ανάπτυξης Προορισμών, Hotels & Hospitality Group, JLL. «Ο πρώτος γύρος των ταξιδιωτών αναψυχής θα έχει την τάση να οδηγεί παρά να πετάει. Μετά από αυτό, τα μεμονωμένα επαγγελματικά ταξίδια θα αρχίσουν να αυξάνονται, ακολουθούμενα από ομαδικά ταξίδια. Ωστόσο, θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για τα ομαδικά ταξίδια αναψυχής να επιστρέψουν δυναμικά.
Όπως και να έχει, η ευκαιρία για ένα franchise μπορεί να βρεθεί ακόμη και στις πιο δύσκολες στιγμές, αρκεί να δράσετε με έξυπνο τρόπο.
Πηγή: smallbiztrends.com