HOTEL TRENDS 2022: Μινιμαλισμός

Η Covid-19 δημιούργησε την ανάγκη για διαφορετικές ξενοδοχειακές εμπειρίες. Με βάση τη νέα κανονικότητα, ο ορισμός της φιλοξενίας έχει αποκτήσει ένα νέο νόημα, αυτό της άνεσης, της ασφάλειας και της απόδρασης.

Η νέα εποχή του κωρονοϊού έχει αλλάξει τα ταξίδια και ιδιαίτερα το χώρο της φιλοξενίας. Το ξενοδοχείο design αναζητά συνδυασμένες λύσεις σχεδιασμού, ωστόσο είναι σημαντικό οι σχεδιαστές να βρουν τρόπους να πληρούν τα νέα πρότυπα υγιεινής και καθαριότητας, καθώς και να καλύπτονται οι ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη. Αυτό απαιτεί δημιουργική σκέψη για το πώς η “διάταξη” και η “επιφάνεια” μπορούν να συνεργαστούν, για μια βέλτιστη εμπειρία επισκέπτη, που να διατηρεί τη φιλοξενία πραγματικά “φιλόξενη”. Είτε πρόκειται για ένα μπουτίκ ξενοδοχείο 30 δωματίων, είτε για μεγάλα ξενοδοχειακά συγκροτήματα 300 δωματίων, η σχεδίαση των εσωτερικών χώρων -ιδίως στη εποχή του κορωνοϊού- αποτελεί ιδιαίτερη πρόκληση για ένα σχεδιαστή!

ΜΙΝΙΜΑΛΙΣΜΟΣ

Το 2022, πρόκειται να δούμε μια περισσότερο μινιμαλιστική σχεδιαστική προσέγγιση – όχι μόνο στην εσωτερική διακόσμηση αλλά σε όλες τις πτυχές του design. Η τάση αυτή προτάσσει την απογύμνωση της εσωτερικής αρχιτεκτονικής και δίνει μεγαλύτερη έμφαση στη λεπτομέρεια. Στόχος είναι να ξυπνήσουν όλες οι αισθήσεις των επισκεπτών ενός ξενοδοχείου, μιας και με την κοινωνική αποστασιοποίηση που επέβαλε η πανδημία κάτι τέτοιο δεν ήταν εφικτό.

Η αφή μπαίνει σε προτεραιότητα έναντι της όρασης. Ο κόσμος ενδιαφέρεται να αισθανθεί την υφή ενός υφάσματος, τις λεπτομέρειες ενός κομοδίνου ή ακόμα και της εισόδου ενός ξενοδοχείου. Όλες οι λεπτομέρειες έχουν την τιμητική τους.

Ειδικά σε ένα πλαίσιο φιλοξενίας, οι επισκέπτες θέλουν όχι μόνο κάτι απλό και μινιμαλιστικό, αλλά αυτό το «απλό» να εφαρμόζεται με τον πλέον ιδανικό τρόπο. Θέλουν να εντυπωσιαστούν με ουσιαστικές, προσωπικές εμπειρίες και φινιρίσματα σε οτιδήποτε, από την εξυπηρέτηση πελατών μέχρι την τέχνη.

Η φύση θα συνεχίσει να εμπνέει, μαζί με την επιρροή της Art Deco αισθητικής στο φωτισμό, στα μοτίβα επένδυσης τοίχων, στα χρώματα και στα έπιπλα, χωρίς οι χώροι να φορτώνονται με περιττές πληροφορίες.

 

Άρθρο από το Περιοδικό Hotel Design Άνοιξη – Καλοκαίρι 2022, Τεύχος No.30
Μπορείτε να διαβάσετε εδώ το τεύχος:
www.hoteldesign.gr/hotel-design-trends/hotel-design-magazine-and-guide-spring-summer-2022