- Η εταιρία ΚΑΝΕΛΛΑΚΗΣ Α.Ε. στην έκθεση XENIA 2024
- Όμιλος Mitsis: αναλαμβανει τη Διαχείριση του 4* Ξενοδοχείου Alexander the Great στη Χαλκιδική
- MONASTY HOTEL, THESSALONIKI: Έμπνευση από τη βυζαντινή κληρονομιά της πόλης
- ACE HOTEL, ATHENS: Κράμα εποχών, τοπίου και τοπικής κουλτούρας
- PILOT AMPHORA HOTEL, CHANIA: Αρχαία ευρήματα ενσωματώνονται στο Σχεδιασμό
Το HOME OFFICE γίνεται …BLEISURE
Η τηλεργασία έγινε όλο και πιο συνηθισμένη στην εποχή του κoρονοϊού.
Με περισσότερους υπαλλήλους να εργάζονται εξ αποστάσεως, τα ξενοδοχεία πρέπει να καλύψουν ένα νέο τμήμα ταξιδιωτών «αναψυχής», που εκμεταλλεύονται τη νέα ευελιξία στο χώρο εργασίας τους, επεκτείνοντας τις διακοπές που συνδυάζουν εργασία, εξερεύνηση και αναψυχή.
Με τους επισκέπτες που θέλουν να περνούν περισσότερο χρόνο σε προορισμούς, ο σχεδιασμός -που είναι βιωματικός και εμβαθύνει τις συνδέσεις με την τοποθεσία και το χαρακτήρα της- θα είναι το κλειδί.
Η φιλοξενία, στην προσπάθειά της να ανταποκριθεί στις νέες εργασιακές ανάγκες, προσφέρει δωμάτια κατάλληλα και για διαμονή και για εργασία, δίνοντας έμφαση στο άπλετο φυσικό φως, στην πρόβλεψη χώρου για εργασία, αλλά και σε ευέλικτους κοινόχρηστους χώρους, για τη διενέργεια meetings.
Ξενοδοχειακές τάσεις που θα κυριαρχήσουν το 2023
από το Περιοδικό Hotel Design Φθινόπωρο – Χειμώνας 2022 / 2023, Τεύχος No.31
Μπορείτε να διαβάσετε εδώ το τεύχος:
www.hoteldesign.gr/hotel-design-trends/hotel-design-magazine-and-guide-autumn-winter-2022-2023