Μαθήματα που δίνει η πανδημία στους ξενοδόχους

Υπογραμμίζοντας τα θετικά αποτελέσματα της πανδημίας, ο Veer Vijay Singh, Διευθύνων Σύμβουλος στην Trance International Hotels & Resorts PVT LTD μοιράζεται τα 10 κορυφαία μαθήματα που πρέπει να μάθουν οι ξενοδόχοι για να γίνουν καλύτεροι ηγέτες στις τρέχουσες εποχές.

Απομόνωση: μας έχει διδάξει πολλά καθώς κάποιος έχει αρχίσει να εξετάζει τη ζωή του και να κοιτάζει τον εαυτό του προς τα μέσα. Κάποιος άκουγε ένα διάσημο ρητό «εάν η ομιλία είναι ασήμι, τότε η σιωπή είναι χρυσός» και σε πολλούς από τους ξενοδόχους, αυτό τους έχει συγκλονίσει και τους έκανε να δούμε τα πράγματα διαφορετικά και να επαναπροσδιορίσουν τις αντιλήψεις τους.

Η οικογένεια ως προτεραιότητα: Οι περισσότεροι από εμάς περάσαμε πολύ περιορισμένο χρόνο με τις οικογένειές μας και δεν μπορέσαμε να διατηρήσουμε μια ισορροπία ανάμεσα στην προσωπική και την επαγγελματική ζωή. Κάθε ένας πρέπει να συνειδητοποιήσει τη σημασία της φροντίδας, του σεβασμού και της ακρόασης των μελών της οικογένειας, μπορεί να είναι οι γονείς, ο σύζυγος ή τα παιδιά … Και αυτό ήταν ένα από τα σημαντικά μαθήματα για τη μελλοντική αντίληψη της βιομηχανίας.

Προσωπική υγεία: είτε ψυχική είτε σωματική υγεία, ένα μεγάλο μάθημα για όλους μας ήταν ότι πρέπει κανείς να εξασκεί διαλογισμό, γιόγκα και να έχει τακτικές σωματικές δραστηριότητες για να διασφαλίσει την ευημερία του, καθώς αυτό θα βοηθήσει να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα και καταπολέμηση των διαφόρων ιών κατά τη διάρκεια αυτών των χρόνων. Το διάσημο ρητό ότι «η πρόληψη είναι καλύτερη από τη θεραπεία» είναι τώρα περισσότερο κατανοητό από ποτέ.

Νέες δραστηριότητες: Χόμπι, ανάγνωση και ανάπτυξη άλλων ενδιαφερόντων, ώστε να μην βαρεθεί κανείς κατά τη διάρκεια αυτών των στιγμών απομόνωσης. Όλο αυτό αλλάζει, καθώς πολλές φορές μέχρι τώρα μόλις συνταξιοδοτηθεί ένας ξενοδόχος, απλά δεν ξέρει τι να κάνει καθώς έχει περάσει όλα τα χρόνια του μόνο σε ένα ξενοδοχείο.

Επαναπροσδιοριμός της στρατηγικής: Αυτή η τάση έχει χρησιμοποιηθεί πολύ συχνά, αλλά τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να επαναπροσδιορίσουμε το όραμά μας, τα σχέδια δράσης και τις μεθόδους που αποδεχόμαστε εδώ και πολλά χρόνια στη βιομηχανία μας. Επανεξετάστε τα κριτήρια αναφοράς και δοκιμάστε τα.