- Γρ. Τάσιος για την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού: «Οι κίνδυνοι και οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής δεν επιτρέπουν καθυστερήσεις στη στρατηγική μας προτεραιότητα»
- Ποικιλία, υγιεινή, νοστιμιά. Αυτό που πρέπει να μπορεί να κάνει σήμερα η βιομηχανία εστίασης.
- Διαβάστε το SYNEDRIO – Congress + Event Magazine and Guide no.52
- Το Xin Rong Ji άνοιξε έναν νέο χώρο στο China Huashang Financial Center, Chengdu, το οποίο είναι το πρώτο εστιατόριο της μάρκας στη Νοτιοδυτική Κίνα.
- Μια γεύση κόκκινου κρυμμένη στην καρδιά του Shenzhen
Το design θα βοηθήσει στην μετά Covid-19 εποχή!

Η καινοτόμος σκέψη θα είναι το κλειδί για τη μελλοντική επιτυχία των ξενοδοχείων σε έναν κόσμο μετά τον covid-19.
Το στάδιο της ανάπτυξης νέων ξενοδοχείων έχει προφανώς αντίκτυπο στο αν ένα έργο μπορεί να προχωρήσει ή όχι, όπως και η ρευστότητα που είναι περιορισμένη λόγω του ιού.
Η κοινωνική αποστασιοποίηση θα πρέπει να διατηρηθεί για αρκετό καιρό ακόμα, ακόμη και όταν θα έχουν αρθεί όλοι οι περιορισμοί παγκοσμίως, για να αποφευχθεί ένα νέο κύμα του ιού. Το social distancing θα πρέπει να είναι εφικτό σε όλους τους χώρους ενός ξενοδοχείου, και φυσικά στους χώρους εστίασης. Ο ισχυρότερος αντίκτυπος που θα έχει η Covid19 στο design του ξενοδοχείου θα είναι με τρόπους που είναι λιγότερο προφανείς, όπως τα ανέπαφα check-in, οι αυστηρές πολιτικές υγιεινής και τα μπάνια χωρίς επαφή, τα οποία θα βοηθούν στην πρόληψη της εξάπλωσης του ιού.
Μερικοί από τους interior designers αναμένουν ότι ο τομέας της φιλοξενίας σε έναν κόσμο μετά τον Covid-19 θα είναι λίγο λιγότερος γεμάτος. Πέρα από την έλλειψη τρέχουσας ζήτησης για ξενοδοχεία που πιθανότατα θα επεκταθούν στο μέλλον λόγω της επιφυλακής των ταξιδιωτών, υπάρχει επίσης το γεγονός ότι θα πρέπει να εξαλειφθεί ο περιττός πολλαπλασιασμός των brands σε μεγάλα χαρτοφυλάκια. Η νέα πραγματικότητα θα αναγκάσει πολλά περιττά εμπορικά σήματα και ακίνητα, τα οποία δεν θα συμβαδίζουν με τις νέες ανάγκες που προκύπτουν, να εξαφανιστούν ή να περιοριστούν.
Υπάρχει μια ευρεία άποψη ότι ο κλάδος των boutique hotel θα είναι αυτός που θα ανακάμψει γρήγορα, με τους επισκέπτες να αλλάζουν κατεύθυνση προς μια πιο οικεία και βιωματική διαμονή. Η ευεξία, επίσης, αναμένεται να είναι η νούμερο ένα προτεραιότητα των ταξιδιωτών σε έναν κόσμο μετά τον ιό.
1η δημοσίευση: