Το στοίχημα του ομίλου Hilton σε Κηφισιά, Αθήνα, Πειραιά – Τι θα γίνει με το ιστορικό «Πεντελικόν»

Πότε επιστρέφει το «Πεντελικόν» στην Κηφισιά – Έρχεται και το «Ηampton by Hilton» στο Μικρολίμανο – Σε Αθήνα, Κρήτη, Σαντορίνη και Ρόδο τα νέα ξενοδοχεία του ομίλου

Το 2025 αναμένεται να επιστρέψει το εμβληματικό «Πεντελικόν» στην Κηφισιά, ένα από τα πιο ιστορικά ξενοδοχεία της Αθήνας, το οποίο έχει περάσει στην ιδιοκτησία του ομίλου Δουζόγλου και του SCD Group LTD και αναμένεται να ανοίξει εκ νέου με την ηχηρή υπογραφή του ομίλου της Hilton και του brand της Curio Collection. Μαζί με την επέκταση σε κορυφαίους νησιωτικούς προορισμούς, η Αττική βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής ανάπτυξης του κορυφαίου ξενοδοχειακού ομίλου, ο οποίος σε αυτή τη συγκυρία χαρακτηρίζει τη χώρα μας αγορά-κλειδί, όπως δηλώνει ο κ. Αλαν Μαντίν, επικεφαλής Ανάπτυξης με περιοχή ευθύνης του τη Νότια Ευρώπη για την ανάπτυξη των εμπορικών σημάτων του ομίλου Hilton, σε χώρες όπως η Ελλάδα, η Κύπρος, η Ιταλία, η Κροατία, το Μαυροβούνιο, η Μάλτα κ.ά., συνεργαζόμενος στενά με ιδιοκτήτες καταλυμάτων και εταιρείες ανάπτυξης.

Επίσης, μέσα στο 2025 ο όμιλος έχει δρομολογήσει το ντεμπούτο του στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, στον Πειραιά, και δη στην Καστέλα, και πάλι σε συνεργασία με τον όμιλο Δουζόγλου, με το brand της Hampton, πέραν φυσικά του νέου τουριστικού προορισμού με το πρώτο ξενοδοχείο Conrad και τις «επώνυμες» κατοικίες που κατασκευάζονται αυτή την περίοδο στο πρώην «Hilton της Αθήνας» επί της λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας με ορίζοντα λειτουργίας στις αρχές του 2025.

«H Eλλάδα είναι αγορά-κλειδί για εμάς στη Μεσόγειο και είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι για τη μελλοντική ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού τόσο στην ηπειρωτική χώρα όσο και σε νησιωτικούς προορισμούς», δηλώνει o κ. Mαντίν. «Πρόσφατα στελεχώσαμε τη Διεύθυνση Ανάπτυξης με έδρα την Αθήνα και βασικό αντικείμενο την ενίσχυση της παρουσίας της Hilton, που περιλαμβάνει πολλά διαφορετικά και βραβευμένα brands, τα οποία με τη σειρά τους μπορούν να ταιριάξουν ανάλογα με το προφίλ κάθε προορισμού. Tα τελευταία χρόνια ο ελληνικός τουρισμός έχει κάνει μεγάλα βήματα προς τα εμπρός και τώρα, καθώς η ζήτηση συνεχίζει να αυξάνεται, η ανάπτυξη σύγχρονων τουριστικών υποδομών είναι καθοριστική προκειμένου οι δημοφιλείς προορισμοί να έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν στους επισκέπτες τους τις υπηρεσίες και τις ανέσεις που θα ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους».

Ο κ. Μαντίν επισημαίνει ότι η στρατηγική του ομίλου στην Ελλάδα εστιάζει στην προώθηση πολλαπλών brands «με στόχο να ενισχύσουμε σημαντικά την παρουσία μας σε ολόκληρη τη χώρα τα επόμενα χρόνια, ανοίγοντας ξενοδοχεία σε νέους προορισμούς και εισάγοντας νέες αλυσίδες στην αγορά από το χαρτοφυλάκιο της Hilton. Mέχρι στιγμής έχουμε ήδη επιτύχει σημαντική ανάπτυξη για το εμπορικό σήμα της Curio Collection by Hilton, με συμφωνίες για έξι ξενοδοχεία -κάποια από τα οποία ήδη λειτουργούν ή βρίσκονται υπό ανάπτυξη- μόνο για το συγκεκριμένο brand. Το γεγονός ότι καθένα από αυτά τα ξενοδοχεία έχει ένα μοναδικό χαρακτήρα σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες τους μπορούν να διατηρήσουν την ιδιαίτερη ταυτότητα του ξενοδοχείου τους, ενώ παράλληλα έχουν πρόσβαση στο πολύ ισχυρό εμπορικό προφίλ του ομίλου της Hilton, με όλα τα προνόμια που το συνοδεύουν. Παράλληλα με την επέκταση σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, αναπτύσσουμε τα brands μας και στην ελληνική πρωτεύουσα με τρία διαφορετικά projects υπό ανάπτυξη στην Αθήνα και στόχο διαφορετικές κατηγορίες τουριστών».

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ: www.newmoney.gr