Οικονομικά στοιχεία του 1ου τριμήνου για τα μεγάλα ξενοδοχειακά brands

Με το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2018, τα μεγάλα ξενοδοχειακά brand κάνουν την αποτίμησή τους και ανακοινώνουν τα αποτελέσματα. Συγκεκριμένα, φαίνεται να υπάρχει ανάπτυξη και αύξηση ορισμένων, τουλάχιστον, οικονομικών μεγεθών, ενώ οι μεγάλοι παίκτες της βιομηχανίας της φιλοξενίας παραμένουν αισιόδοξοι και για τα επερχόμενα τρίμηνα.

Αναλυτικά:

Marriott International

  • Το πρώτο τρίμηνο σημείωσε αύξηση 15% συγκριτικά με το περσινό έτος, με το EPS να ανέρχεται στο 1.09$ (όπου EPS το κέρδος ανά μετοχή). Συγκριτικά με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του προηγούμενου έτους σημειώθηκε αύξηση 40%.
  • Ο όμιλος προσέφερε σχεδόν 15.000 δωμάτια κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου, συμπεριλαμβανομένων περίπου 1.600 δωματίων που αποκτήθηκαν από ανταγωνιστικά brands και περίπου 5.800 δωμάτια σε διεθνές επίπεδο.
  • Στο τέλος του τριμήνου, ο ιστός ανάπτυξης της Marriott παγκοσμίως αυξήθηκε σε περισσότερα από 2.700 ξενοδοχεία και σχεδόν 465.000 δωμάτια.
  • Τα καθαρά έσοδα του πρώτου τριμήνου ανήλθαν σε 398 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 7% σε σχέση με τα αποτελέσματα του προηγούμενου έτους. Τα προσαρμοσμένα κέρδη, πριν τους φόρους, τους τόκους, τις αποσβέσεις κλπ. ανήλθαν σε 770 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 8% συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2017.
  • Η Marriott, τέλος, εξαγόρασε ξανά 5,6 εκατομμύρια μετοχές του κοινού μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας για 782 εκατομμύρια δολάρια, ενώ από την 8η Μαΐου μέχρι σήμερα, η εταιρία έχει εξαγοράσει 7,9 εκατομμύρια μετοχές έναντι 1,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Hyatt Hotels Corporation

  • Τα καθαρά έσοδα που αποδόθηκαν στην Hyatt έφτασαν τα 411 εκατομμύρια δολάρια, ή 3.40 δολάρια ανά μετοχή, το πρώτο τρίμηνο του 2018, συγκριτικά πάντα με τα 55 εκατομμύρια δολάρια ή ο,42 δολάρια ανά μετοχή το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2017.

Το πρώτο οικονομικό τρίμηνο του 2018 συγκριτικά με το αντίστοιχο του 2017 παρουσιάζει τις εξής διαφορές:

  • Τα καθαρά έξοδα αυξήθηκαν κατά 643,6% στα 411 εκ. Δολάρια, αφού ενισχύθηκαν από τα κέρδη από τις πωλήσεις ακινήτων.
  • Τα κέρδη προ τόκων και φόρων μειώθηκαν κατά 7,3% στα 202 εκατομμύρια δολάρια.
  • Τα κέρδη που προέρχονται αμιγώς από τα δωμάτια αυξήθηκαν κατά 7,2%
  • Το προσαρμοσμένο περιθώριο κέρδους προ τόκων και φόρων μειώθηκε κατά 30 μονάδες βάσης στο 30,7%, σε σταθερό νόμισμα.
  • Η Hyatt παραμένει επιφυλακτικά αισιόδοξη για τα επερχόμενα τρίμηνα, εστιάζοντας στις επιχειρηματικές τάσεις και σε νέα μοντέλα.

Accor Hotels
[διαβάστε αναλυτικά: Αύξηση εσόδων για την Accor Hotels]

  • Παρουσίασε αύξηση κατά 9,5% των εσόδων του, το πρώτο τρίμηνο του 2018, χάρη στην ισχυρή επιχειρηματική του δραστηριότητα στην Ευρώπη και την Ασία, ενώ η ανάπτυξη του συνεχίστηκε και στη Βραζιλία.
  • Τα έσοδα αυξήθηκαν ελαφρώς στο α΄ τρίμηνο, κυρίως λόγω της ανάπτυξης των δραστηριοτήτων ξενοδοχειακών υπηρεσιών και assets.
  • Οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 633 εκατ. ευρώ στη διάρκεια της περιόδου, από τα 629 εκατ. ευρώ πριν από ένα χρόνο
  • Οι δραστηριότητες Hotel Services ανακοίνωσαν έσοδα 553 εκατ. ευρώ στο τρίμηνο, με την αύξηση συγκρίσιμων μεγεθών στο 7,2%.

Hilton Worldwide Holdings Inc
[διαβάστε αναλυτικά: Συνεχή ανάπτυξη για τη Hilton σύμφωνα με τα στοιχεία του πρώτου τριμήνου του ομίλου]

  • Τα καθαρά έσοδα για το πρώτο τρίμηνο ήταν 163 εκατ. Δολάρια
  • Εγκρίθηκαν 25.700 νέα δωμάτια κατά το πρώτο τρίμηνο, αυξάνοντας τον αγωγό ανάπτυξης της Hilton σε 355.000 δωμάτια από τις 31 Μαρτίου 2018, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 9% από τις 31 Μαρτίου 2017
  • Άνοιξαν 10.600 δωμάτια το πρώτο τρίμηνο, αύξηση 7% από την ίδια περίοδο το 2017, προσθέτοντας 7.100 καθαρά δωμάτια
  • Αγοράστηκαν 1,3 εκατομμύρια μετοχές του κοινού μετοχικού κεφαλαίου της Hilton, για συνολικό κόστος 110 εκατομμυρίων δολαρίων, κατά το πρώτο τρίμηνο.