Μελέτη αποκαλύπτει ότι τα πολυτελή ξενοδοχεία θα αυξήσουν τα έσοδά τους, αλλά και τα κόστη τους

Περίπου το 86% των ανώτερων στελεχών μεγάλων αλυσίδων πολυτελών ξενοδοχείων αναμένει ότι τα έσοδα θα αυξηθούν φέτος σε σύγκριση με το 2022. Αυτό προκύπτει σύμφωνα με νέα παγκόσμια έρευνα που ανατέθηκε από εταιρεία τεχνολογίας επικοινωνιών Communications Specialist Ltd.

Σχεδόν ένας στους 12 (8%) από τα ανώτερα στελέχη πολυτελών ξενοδοχείων που ρωτήθηκαν αναμένουν αύξηση εσόδων έως και 10% σε σχέση με πέρυσι για τους οργανισμούς στους οποίους εργάζονται και οι μισοί προβλέπουν ανάπτυξη μεταξύ 10% και 30%. Ένα επιπλέον 12% αναμένει ανάπτυξη μεταξύ 30% και 50%, και περίπου το 16% αναμένει τα έσοδα να είναι τουλάχιστον 50% υψηλότερα.

Κατά τη σύγκριση των αναμενόμενων ροών εσόδων για φέτος με το 2019, το 92% αναμένει κάποιας μορφής αύξηση των εσόδων.

Ένας βασικός λόγος για το επίπεδο αισιοδοξίας μεταξύ των ανώτερων στελεχών πολυτελών ξενοδοχείων είναι ότι το 90% αναμένει τα ποσοστά πληρότητας στα ξενοδοχεία στα οποία εργάζονται να είναι υψηλότερα φέτος από το 2022 – το 18% προβλέπει να είναι «σημαντικά υψηλότερο». Για την high-end, πολυτελή ξενοδοχειακή αγορά στο σύνολό της, τα αντίστοιχα ποσοστά είναι 78% και 20% αντίστοιχα.

Όταν ρωτήθηκαν για άλλους λόγους αισιοδοξίας σχετικά με την αύξηση των εσόδων, το 70% των ανώτερων στελεχών ξενοδοχείων που ρωτήθηκε ανέφερε τον αυξανόμενο πληθυσμό μαζικά εύπορων και υψηλής καθαρής αξίας ατόμων και το 57% είπε ότι ήταν επειδή οι άνθρωποι γενικά θέλουν να ξοδέψουν περισσότερα για τις διακοπές τους μετά την Covid-19. Περίπου το 39% είπε ότι οφείλεται στο γεγονός ότι η εμπειρία της αγοράς πολυτελών ξενοδοχείων έχει βελτιωθεί και αναμένεται να γίνουν ακόμα πιο εξελιγμένοι και το 33% είπε ότι αυτό οφείλεται στην εμπειρία του επισκέπτη που γίνεται πιο εξατομικευμένη.

Ωστόσο, αν και τα έσοδα αναμένεται να αυξηθούν, όλοι οι ερωτηθέντες λένε συνολικά ότι το κόστος για την αγορά των πολυτελών ξενοδοχείων υψηλής ποιότητας θα είναι υψηλότερο το 2023 από πέρυσι. Ένας στους τέσσερις (24%) περιμένει να είναι τουλάχιστον 30% περισσότερο το κόστος.

Ο Kevin Buchler, Chief Marketing Officer στην Communications Specialist Ltd, δήλωσε: “Η έρευνά μας δείχνει ότι η αγορά των πολυτελών ξενοδοχείων είναι πολύ αισιόδοξη για την ανάπτυξη της αγοράς φέτος. Περιμένουμε τα ποσοστά πληρότητας θα είναι υψηλότερα από το 2022 και υπάρχουν αρκετοί παράγοντες όπως ο αυξανόμενος πληθυσμός μαζικά εύπορων και ατόμων υψηλής καθαρής αξίας που υποστηρίζουν τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη στον τομέα. Τα ευρήματά μας υποδηλώνουν επίσης ότι υπάρχει ακόμα μια «ανάκαμψη» από την πανδημία με πολλούς ανθρώπους που θέλουν να ξοδέψουν περισσότερα στις διακοπές τους φέτος για να αναπληρώσουν την έλλειψη χρόνου διακοπών κατά τη διάρκεια των πρόσφατων lockdown για τον κορωνοϊό. Είναι, επίσης, σαφές από τη μελέτη ότι τα πρότυπα συνεχίζουν να βελτιώνονται στην αγορά των ξενοδοχείων υψηλής ποιότητας και κλειδί για αυτό είναι η επένδυση στην τεχνολογία για να διασφαλίσει ακόμη υψηλότερα επίπεδα απόδοσης και υπηρεσιών.”