- Εlounda Hills: Με κάθε επισημότητα πραγματοποιήθηκε η επίσημη έναρξη των εργασιών του πολυαναμενόμενου project
- Ο Όμιλος Radisson Hotel Group επεκτείνει τη δραστηριότητά του στην Ελλάδα, με την υπογραφή του RadissonBlu Resort στη Μάνη.
- O Όμιλος MITSIS επανασυστήνεται με νέα εταιρική ταυτότητα
- Τα Aria Hotels αποκτούν νέο boutique ξενοδοχείο στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας
- Τα Πλεονεκτήματα του Juicebox για τους επαγγελματίες
GlobalData: Οι αναφορές σε επισκέπτες -που δουλεύουν από απόσταση- τριπλασιάστηκαν στα αρχεία Hilton και Accor 2020

Η εργασία από το σπίτι επηρέασε τις επιχειρηματικές συναντήσεις σε ξενοδοχεία το 2020, ωστόσο ορισμένες εταιρείες διαμονής το έχουν θεωρήσει ως ευκαιρία να επικεντρωθούν σε νεότερες και ασφαλέστερες λύσεις υβριδικών συσκέψεων.
Η πλατφόρμα ανάλυσης αρχειοθέτησης της GlobalData διαπίστωσε ότι τα Hilton και Accor Hotels, για παράδειγμα, είχαν περισσότερες αναφορές για «απομακρυσμένη εργασία» και σχετικές λέξεις-κλειδιά στις καταχωρίσεις της εταιρείας τους, από άλλες αλυσίδες ξενοδοχείων.
Ο Rinaldo Pereira, Ανώτερος Αναλυτής Business Fundamentals στο GlobalData, λέει: «Σύμφωνα με το Κέντρο Πληροφοριών Ταξιδιών και Τουρισμού της GlobalData, τα ποσοστά πληρότητας σε πολυτελή ξενοδοχεία το 2020 μειώθηκαν σε περίπου 50% στην Κίνα και 53% στις ΗΠΑ. Τούτου λεχθέντος, τα ποσοστά αναμένεται να φθάσουν τα επίπεδα του 2019 έως το 2023.
Με την απομακρυσμένη εργασία να εξακολουθεί να κυριαρχεί το 2021, οι στρατηγικές της Hilton,που περιελάμβαναν προγράμματα για απομακρυσμένους εργαζόμενους παράλληλα με τη σύσφιξη των “ασφαλών” χώρων συσκέψεων, αποτελούν ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, δεδομένης της αύξησης της ζήτησης για διαδικτυακές εκδηλώσεις τηλεδιάσκεψης. Συγκεκριμένα, οι αναφορές της Hilton σχετικά με την «απομακρυσμένη εργασία» τριπλασιάστηκαν στις αρχειοθετήσεις της για το 2020 το 2019, ενώ οι συζητήσεις γύρω από αυτές τις βασικές λέξεις υπερδιπλασιάστηκαν την ίδια περίοδο για την Accor.
Η Pereira καταλήγει στο συμπέρασμα: «Περίπου το 31% των καταναλωτών που ρωτήθηκαν από την GlobalData σημείωσαν ότι συνεχίζουν να εργάζονται από το σπίτι. Σε σύγκριση με άλλες αλυσίδες, η Hilton και η Accor φαίνεται να επικεντρώνονται περισσότερο στις λύσεις εξ αποστάσεως εργασίας. Ενώ είναι πιθανό ότι τα γραφεία ανοίγουν εκ νέου λόγω συνεχιζόμενων κινήσεων εμβολιασμού σε όλο τον κόσμο, οι αλυσίδες ξενοδοχείων θα πρέπει να ανεβάσουν το φραγμό και να ακολουθήσουν το προβάδισμα των Hilton και Accor για να ανακτήσουν την εταιρική ταξιδιωτική αυτοπεποίθηση.