4 τάσεις interior design για την μετά-κορωνοϊού εποχή

Μόλις δόθηκε το πράσινο φως, όλες οι επιχειρήσεις φαινόταν ότι θα ανοίξουν ξανά το συντομότερο δυνατό ύστερα από το lockdown. Αυτό έχει οδηγήσει σε αμέτρητες προσπάθειες για την επίτευξη του ελάχιστου βαθμού ασφάλειας, με τις περισσότερες δομικές αναβαθμίσεις να σημαίνουν μόνο προσωρινές εγκαταστάσεις και ταυτόχρονα να αποτελούν παραφωνίες στον χώρο. Όπως γίνεται ολοένα και πιο εμφανές, ο COVID-19 είναι εδώ για να μείνει και έτσι πρέπει να γίνει και με τα νέα μέτρα που έχουν τεθεί σε εφαρμογή.

Το πρόβλημα είναι ότι τα περισσότερα, αν όχι όλα, τα προσωρινά αντικείμενα και η σήμανση που εφαρμόζονται μετά την πανδημία φαίνονται απλώς φρικτά σε οπτικό επίπεδο και ξεχωρίζουν σε καλά σχεδιασμένους εσωτερικούς χώρους ενός ξενοδοχείου. Παρόλο που όλα είναι καλά κατά τη διάρκεια της σεζόν, καθώς οι περισσότεροι πελάτες θα παραμείνουν εκτός, τα τρέχοντα λόμπι και οι κοινόχρηστοι εσωτερικοί χώροι στην εποχή του COVID δεν δημιουργούν περιβάλλοντα στα οποία οι άνθρωποι πραγματικά θέλουν να περάσουν χρόνο. Κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου και του χειμώνα, αυτό μπορεί να σημαίνει μειωμένα F&B έσοδα και χαμηλότερη συνολική ικανοποίηση των επισκεπτών, καθώς όλοι οι επισκέπτες δεν θα αισθάνονται οικεία και άνετα εν μέσω τόσων εκφοβιστικών γεγονότων λόγω του ιού.

Θα δείτε παρακάτω τις τάσεις στο interior design που πρόκειται να χαρακτηρίσουν την εποχή που ακολουθεί την πανδημία, σύμφωνα με το hospitalitynet.org.

Τάση # 1: Βιωματική υγιεινή

Με την αναδιαμόρφωση της υγιεινής ως εμπειρία, υπάρχει η ευκαιρία να αναβαθμιστεί η απλή πράξη της απολύμανσης ως μια τελετή φιλοξενίας παρόμοια με το πώς οι Χαβανέζοι καλωσορίζουν τους νέους επισκέπτες με φρέσκα λουλούδια και ένα χαρούμενο “Aloha!”. Εξετάστε το αυτόματο σύστημα απολύμανσης χεριών που είναι τοποθετημένο κοντά στην είσοδο, ώστε οι επισκέπτες να απολυμάνουν τα χέρια τους, με την οποία η επιφανειακή πράξη χορήγησης αντισηπτικού μπορεί να μετατραπεί σε μια τελετουργική εμπειρία που ενημερώνει επίσης τους επισκέπτες ότι εισέρχονται σε έναν ασφαλή και αναζωογονητικό χώρο.

Τάση # 2: Φυσική Υλικότητα

Οι ιοί μπορούν να μεταφερθούν μέσω της επαφής εκτεθειμένων επιφανειών, καθιστώντας επικίνδυνα τα αντικείμενα και τις περιοχές υψηλής επαφής. Τα ξενοδοχεία μπορούν να ενσωματώσουν υλικά που εγγενώς εξαλείφουν τα μικρόβια σε περιοχές υψηλής κυκλοφορίας επιρρεπείς σε έκθεση. Ο COVID έχει σημειωθεί ότι επιβιώνει για έως και τρεις ημέρες σε πλαστικές και ανοξείδωτες επιφάνειες, ενώ πεθαίνει μέσα σε τέσσερις ώρες σε χαλκό και τα κράματά του, όπως ορείχαλκος ή μπρούντζος. Ο φελλός είναι ένα άλλο αντιβακτηριακό υλικό που χρησιμοποιείται ως υλικό φινίρισμα.

Trend #3: Branded Σήμανση

Υπάρχει ακόμα μια ανεκμετάλλευτη ευκαιρία για τα ξενοδοχεία να δημιουργήσουν μια επώνυμη, και επομένως συναισθηματική επίδραση, με τη χρήση στοιχείων σήμανσης και διέλευσης. Εκτός από τη διευκόλυνση της περιήγησης των χρηστών, τα οπτικά ερεθίσματα μπορούν να ενσωματώσουν μηνύματα ανύψωσης που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες της μάρκας.

Τάση # 4: Design προστατευτικής ασπίδας

Οι οθόνες χρησιμοποιούνται εδώ και αιώνες ως χαρακτηριστικό σχεδιασμού για τον καθορισμό χώρων και τη δημιουργία απορρήτου. Το γενικό καθαρό πλεξιγκλάς ως ιογενές εμπόδιο μπορεί να κάνει τους επισκέπτες να αισθάνονται σαν να επισκέπτονται έναν φυλακισμένο. Τα ξενοδοχεία πρέπει επομένως να εξετάσουν το ενδεχόμενο της επένδυσης διακοσμητικών οθονών με το Plexiglass ως στοιχείο γραφικού σχεδιασμού για την ανύψωση οπτικών μεγαλύτερων ανοιχτών χώρων και τη δημιουργία θυλάκων απορρήτου μεταξύ των πελατών. Τα διακοσμητικά αρχιτεκτονικά πάνελ μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην υπαγόρευση της κίνησης για τη διαχείριση της ροής επισκεψιμότητας των επισκεπτών. Επιπλέον, τα ένθετα μέσα σε κάθε οθόνη μπορούν επίσης να φιλοξενήσουν εντυπωσιακές πινακίδες ή ακόμη και διαφημίσεις, ενεργώντας τόσο ως προστατευτική ασπίδα όσο και ως διαφημιστική πινακίδα.