Οι προκλήσεις που έφερε η πανδημία στους ξενοδόχους

Υπογραμμίζοντας τα θετικά αποτελέσματα της πανδημίας, ο Veer Vijay Singh, Διευθύνων Σύμβουλος στην Trance International Hotels & Resorts PVT LTD μοιράζεται τα κορυφαία μαθήματα που πρέπει να μάθουν οι ξενοδόχοι για να γίνουν καλύτεροι ηγέτες στις τρέχουσες εποχές.

Τεχνολογία και Διαδίκτυο: Η παρούσα κατάσταση μάς έχει διδάξει να «δουλεύουμε από τα σπίτια». Έχοντας καλή τεχνολογία για βιντεοδιάσκεψη, τηλεπικοινωνίες, κ.λπ., θα μπορούσε εύκολα να γίνει πολλή δουλειά και, ως εκ τούτου, πρέπει να αφιερώσουμε περισσότερο χρόνο στην καινοτομία και την εκμάθηση αυτών των τεχνολογιών για την υποστήριξη των επισκεπτών και του προσωπικού ώστε να προχωρήσουμε στη μείωση του κόστους και τη βελτίωση των προτύπων υπηρεσιών.

Η καθαριότητα στο επίκεντρο: η υγιεινή και η καθαριότητα διαδραματίζουν πλέον κρίσιμο ρόλο όπως έπαιξε νωρίτερα η τάση«Ασφάλεια», ύστερα από τις τρομοκρατικές επιθέσεις σε πληθώρα πόλεων- προορισμών. Πρέπει να ενθαρρύνουμε τους υπαλλήλους μας όχι μόνο να διατηρήσουμε τους χώρους των επισκεπτών του ξενοδοχείου σε καλύτερες συνθήκες, αλλά επίσης να κοιτάξουμε τους χώρους του προσωπικού με ένα μεγεθυντικό φακό και να μην αφήσουμε τίποτα στην τύχη, καθώς αυτό είναι το πρώτη πράγμα που θα το δουν οι επισκέπτες και θα τους προσφέρουν την άνεση για να επιστρέψουν στα ξενοδοχεία μας.

Multiskilling: το εργατικό δυναμικό υφίσταται σοκ καθώς πολλοί από αυτούς έχουν χάσει τις δουλειές τους και παίρνουν μειωμένους μισθούς. Ωστόσο, όλα τα μέλη του προσωπικού θα πρέπει να είναι πολλαπλά εκπαιδευμένα και θα πρέπει να ενθαρρύνονται από ορισμένα προγράμματα αναγνώρισης και ανταμοιβής, καθώς κάποιος βλέπει ότι η ξενοδοχειακή βιομηχανία θα έχει νέα μειωμένη αναλογία προσωπικού προς δωμάτιο το επόμενο διάστημα.

Διεύρυνση του πελατειακού κοινού-στόχου: Η βιομηχανία υπέστη ένα πλήγμα καθώς πολλά κράτη, περιοχές και ξενοδοχεία επικεντρώνονταν μόνο σε πελάτες από ξένες χώρες. Με την απαγόρευση των ταξιδιών δεν είχαν πελάτες στα ξενοδοχεία τους και ξαφνικά άρχισαν να αναζητούν στην εγχώρια αγορά. Η συμβουλή είναι να υπάρξει διεύρυνση του πλαισίου των πελατών, έτσι ώστε να μην βασίζονται τα έσοδα ΜΟΝΟ σε συγκεκριμένα τμήματα- ομάδες του δυνητικού πελατειακού κοινού.

Να είμαστε ολιγαρκείς: Έχουν ειπωθεί πολλά σε πολλές συζητήσεις και άρθρα σχετικά με την «εξοικονόμηση κόστους» και σίγουρα πρέπει κανείς να εξετάσει και να μειώσει τις δαπάνες όπου δεν είναι απαραίτητο. Δεν είναι σκόπιμο τα ξενοδοχεία να περιορίσουν το κόστος και να μειώσουν τα πρότυπα, αλλά πρέπει να είμαστε συνετοί στην προσέγγισή μας και λιτοί έως ότου αυτές οι συνθήκες εξαφανιστούν.