Οι νέες τάσεις στο Hotel Design για το 2017

Η Danielle Hess στο hotelnewsnow.com αποκαλύπτει τις νέες τάσεις στο Hotel Design, με τη βοήθεια διακεκριμένων ειδικών του χώρου.

Τα κλασσικά lobby με τα γραφεία υποδοχής αλλάζουν και οι κοινόχρηστοι χώροι των ξενοδοχείων μοιάζουν περισσότερο με σαλόνια, ενώ οι διχρωμίες και τα πολιτιστικά στοιχεία της κάθε περιοχής κάνουν την εμφάνισή τους, όπως λένε οι ειδικοί.

«Πιστεύουμε ότι οι δύο τόνοι είναι trend, πηγαίνοντας από πιο ψυχρές αποχρώσεις σε πιο ζεστές, οπότε το γκρι είναι μία ασφαλής επιλογή, αλλά έχουν απήχηση και οι πιο θερμές αποχρώσεις, συνδυασμένες με μεταλλικά στοιχεία»,  δηλώνει σχετικά  η συν-ιδρύτρια του MatchLine Design Group, Lesley Hughes Wyman. Επίσης, εκτιμά πως αυτή είναι μία τάση που θα μείνει καθώς ήδη κυριαρχούν το navy, το σμαραγδί και το βιολετί που είναι επίσης 2 ζεστοί τόνοι και θεωρεί ότι τα ξενοδοχεία που δεν θα ανοίξουν αυτή τη σεζόν αλλά αργότερα θα έχουν τέτοια χρώματα στο design τους. Τέλος, πιστεύει ότι για το 2017 θα είναι πολύ της μόδας και τα ιδιαίτερα πλακάκια με μεταλλικά στοιχεία.

Αλλάζοντας τα lobbies και τους δημόσιους χώρους

Η απομάκρυνση των κλασσικών σημείων check-in και η δημιουργία περισσότερων δημόσιων χώρων για τους επισκέπτες είναι ένα βασικό σημείο στις αλλαγές του hotel design.

«Γίνεται μεγάλη προσπάθεια ώστε οι επισκέπτες να βγαίνουν από τα δωμάτιά τους και να χρησιμοποιούν και τους δημόσιους χώρους των ξενοδοχείων» λέει ο διευθυντής στρατηγικής και ανάπτυξης του design studio CRAVE στη Νέα Υόρκη, Jesse MacDougall, συνεχίζοντας «Πολλά από τα μεγάλα ξενοδοχεία το θεωρούν πρόκληση…Αλλά πρέπει να προσαρμοστούμε στις ανάγκες των 25χρονων ταξιδευτών που ζητούν κοινούς  χώρους κοινωνικοποίησης και μπορεί τώρα να μην ταξιδεύουν τόσο συχνά, αλλά σε 10 χρόνια θα είναι η βασική πελατεία.»

Το hotel design είναι ένας κλειστός κύκλος και οι ιδέες ανακυκλώνονται, γι αυτό ο Ron Swidler, διευθυντής του The Gettys Group προτρέπει τους ξενοδόχους να στραφούν για ιδέες και σε άλλες βιομηχανίες, όπως τη μόδα και τα ρούχα. «Ίσως ο τομέας της φιλοξενίας θα μπορούσε να μάθει κάτι παραπάνω από τη βιομηχανία της μόδας και να ανανεώνεται πιο συχνά, ανάλογα με τις επιθυμίες του κοινού.»

Το Gettys Group, άλλωστε, λάνσαρε και τη φιλοσοφία των πιο «χαλαρών» lobby που κινούνται στη λογική των σαλονιών, αναλαμβάνοντας το design στα Red Lion Hotels Corporation, αφαιρώντας τα check in desks, θέλοντας να φέρουν πιο κοντά τους επισκέπτες με τους υπαλλήλους και δημιουργώντας χώρους ακόμα και για live εμφανίσεις καλλιτεχνών.

Στην ίδια λογική κινείται και η πρόεδρος της International Design Concepts, Stephanie Tyler, δηλώνοντας πώς η ίδια και η ομάδα της σχεδιάζουν χώρους φιλόξενους δημόσιους χώρους για τα ξενοδοχεία που αναλαμβάνουν, απομακρύνοντας επίσης τα γραφεία  του check – in, αντικαθιστώντας τα με αναπαυτικές πολυθρόνες από τις οποίες ο πελάτης δηλώνει την παρουσία του μέσω iPad.

Design με έντονα πολιτισμικά στοιχεία σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους

Η Stephanie Tyler μιλά και για το design των εξωτερικών χώρων. «Δεν είναι ένα ιδιαίτερα νέο trend, αλλά πλέον η διακόσμηση των εσωτερικών και των εξωτερικών χώρων είναι στο ίδιο στυλ, χωρίς μεγάλες διαφοροποιήσεις σε χρώματα και έπιπλα»

Η Hughes Wyman μιλά και για τη χρήση των πολιτισμικών στοιχείων της κάθε περιοχής στο design του ξενοδοχείου, λέγοντας πώς οι περισσότεροι πελάτες της MatchLine Design Group ζητούν ένα «πολιτισμοκεντρικό» design με στοιχεία διάφορων πολιτισμών μαζί, μέσα από συνδυασμούς χρωμάτων, υλικών και έργων τέχνης.

Τέλος, MacDougall ποντάρει σε ένα ανάλαφρο στυλ, “Bohemian simplicity”, όπως το αναφέρει αφήνοντας στην άκρη τις ακριβές υπερβολές σε έπιπλα και διακόσμηση και επικεντρώνοντας σε εντυπωσιακά κομμάτια που δίνουν χαρακτήρα, μία λύση που μπορούν να ακολουθήσουν και ξενοδοχεία με χαμηλότερο budget.