Νέο concept ξενοδοχειακού σαλονιού από την Marriott!

Τα Element Hotels λανσάρουν ένα καινοτόμο concept κοινόχρηστων ξενοδοχειακών σαλονιών για να ενισχύσουν τις ευκαιρίες για συναναστροφή και κοινωνικοποίηση μεταξύ των ταξιδιωτών.

Το New Studio Commons Concept της Element είναι το πρώτο στον κλάδο που συνδυάζει ένα δωμάτιο ξενοδοχείου με την ευελιξία ενός σπιτιού, παρέχοντας ένα καινοτόμο σχέδιο για γκρουπ που θέλουν να ξοδέψουν το χρόνο τους μαζί σε μια πιο ιδιωτική ατμόσφαιρα, ενώ εξακολουθούν να απολαμβάνουν την άνεση ενός δωματίου του ξενοδοχείου.

Το Element by Westin, της Marriott International που έχει επαναπροσδιορίσει την εμπειρία μεγαλύτερης διαμονής με μια φιλοσοφία σχεδιασμού που είναι εμπνευσμένη από τη φύση και είναι καθαρή, μοντέρνα και φωτεινή, δρομολογεί πλέον ένα νέο σύνολο ξενοδοχειακών εμπειριών που δημιουργούν ευκαιρίες χωρίς αποκλεισμούς για να εμπνεύσουν τη σύνδεση μεταξύ των σημερινών σύγχρονων ταξιδιωτών και τον κύκλο των φίλων, της οικογένειας και των συναδέλφων τους.

Ο νέος αυτός τύπος δωματίου είναι ο πρώτος στην βιομηχανία που συνδυάζει την άνεση ενός ξενοδοχείου με την ευελιξία και την άνεση ενός σπιτιού, προσφέροντας στους ταξιδιώτες το καλύτερο δυνατό συνδυασμό και των δύο κόσμων.

Τα δωμάτια είναι σχεδιασμένα για ομάδες που αναζητούν να περάσουν χρόνο μαζί σε ένα πιο ιδιωτικό περιβάλλον, ενώ εξακολουθούν να απολαμβάνουν όλα τα οφέλη ενός δωματίου του ξενοδοχείου. Περιτριγυρισμένα από τέσσερα ιδιωτικά δωμάτια, οι ταξιδιώτες μπορούν να μαγειρέψουν, να συνεργαστούν και να χαλαρώσουν μαζί σε κοινόχρηστους χώρους κουζίνας και καθιστικού, επιτρέποντάς τους να ζήσουν όπως και στο σπίτι χωρίς να χρειαστεί να υποβαθμιστεί ο χώρος και η άνεση.

Η διάταξη του Studio Commons έκανε το ντεμπούτο του στο νέο Element της Scottsdale τον Αύγουστο του 2019 και ακολούθησε ο Boulder τον Ιούλιο του 2019. Επιπλέον μονάδες Studio Commons αναμένεται να κυκλοφορήσουν στο Element Hotels, το οποίο θα ανοίξει στο Sedona, το Οντάριο και το Minneapolis εντός του επόμενου έτους.

Καθώς το Element καινοτομεί για τους σημερινούς ταξιδιώτες, το εμπορικό σήμα κυκλοφόρησε τα ευρήματα από μια έρευνα που έδειξε ότι οι Αμερικανοί επιθυμούν τη σύνδεση, πλέον, περισσότερο από ποτέ και αναζητούν εναλλακτικούς τρόπους για να φέρουν μαζί τους την οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους τους.