- Τον τίτλο του πιο καινοτόμου αρχιτεκτονικού γραφείου στην Ελλάδα κατάκτησε για δεύτερη φορά η Potiropoulos+Partners στο πλαίσιο των 2025 Design & Build Awards.
- Η Four Seasons ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα με πολυτελές θέρετρο και ιδιωτικές κατοικίες στο Hinitsa Bay στο Πόρτο Χέλι
- Ξενοδοχεία: Μεγάλο το ενδιαφέρον για επενδύσεις στην Ελλάδα – Η θέση της Αθήνας
- Η HIP πρόσθεσε στο χαρτοφυλάκιό της το Grand Hyatt Athens, ένα ξενοδοχείο 5* στο κέντρο της Πόλης
- Η HIP ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα με δύο ακόμα ξενοδοχεία
Η ψηφιακή πραγματικότητα ως άμυνα πρώτης γραμμής

Η έξυπνη τεχνολογία έχει την ικανότητα να επιτρέπει και να ενδυναμώνει την υπέρβαση των εμποδίων που αντιμετωπίζουν σήμερα οι ξενοδόχοι καθώς προσπαθούν να περιηγηθούν στην εισροή επιπλοκών που σχετίζονται με τον COVID.
Ένα σημαντικό βραχυπρόθεσμο επίκεντρο ήταν η καταστροφή στον τομέα των κρατήσεων που προέκυψε από ακυρώσεις επισκεπτών ή από αναβολή διαμονής. Η επένδυση σε ενσωματωμένες διαδικτυακές πλατφόρμες κρατήσεων που βοηθούν στη συμπλήρωση των προσπαθειών του προσωπικού και στη δημιουργία μιας απρόσκοπτης, εξατομικευμένης εμπειρίας είναι ο καλύτερος τρόπος για να διασφαλιστεί ότι ο επισκέπτης έχει μια θετική εμπειρία.
Η ίδια ενσωματωμένη τεχνολογία κράτησης και check-in μπορεί να εφαρμοστεί σε όλες τις πτυχές της διαμονής των επισκεπτών. Οι ξενοδόχοι χρησιμοποιούν πλατφόρμες εφαρμογών για να παρακολουθούν χώρους που χρησιμοποιούν οι επισκέπτες και να διασφαλίζουν την πλήρη υγιεινή πριν από την επόμενη χρήση τους. Επιπλέον, οι πλατφόρμες εφαρμογών μπορούν να προωθήσουν μια αμφίδρομη συνομιλία. Η διοίκηση μπορεί να δει πού βρίσκονται οι επισκέπτες και οι επισκέπτες μπορούν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις όταν ο χώρος τους έχει καθαριστεί, με συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με τις πρακτικές υγιεινής που διατίθενται στα χέρια τους.
Οι ενσωματωμένες πλατφόρμες εφαρμογών μπορούν να βοηθήσουν τους επισκέπτες να παραγγείλουν υπηρεσία δωματίου ή έναν πρωινό καφέ, να κάνουν κράτηση στο κατάστρωμα της πισίνας ή να επικοινωνήσουν ουσιαστικά με ένα μέλος του προσωπικού για άμεση βοήθεια. Και όπως μπορούν να βελτιώσουν τις λειτουργίες των επισκεπτών, η έξυπνη τεχνολογία μπορεί να αυξήσει την ικανότητα ενός προσωπικού. Το λογισμικό που βασίζεται σε cloud μπορεί να βοηθήσει τις λειτουργίες χωρίς καθυστέρηση, επιτρέποντας στο προσωπικό και τη διαχείριση να βελτιώσουν τις λειτουργίες, να συντονίσουν την υπηρεσία καθαρισμού και να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά πίσω από τα παρασκήνια. Οι επενδύσεις σε τέτοιου είδους ψηφιακές υπηρεσίες θα βοηθήσουν τους ξενοδόχους να προσφέρουν μια διαφοροποιημένη εμπειρία επισκεπτών.