Περίοδος με λιγότερη πελατεία; Ευκαιρία για ανακαίνιση!

Όσο σκέφτεστε να αλλάξετε κάτι στο ξενοδοχείο σας και όλο το αναβάλλετε, ο ανταγωνισμός σας βελτιώνεται…

Η περίοδος χαμηλής κινητικότητας είναι η τέλεια στιγμή για να βελτιώσετε την εμπειρία φιλοξενίας που προσφέρετε!

Δεν υπάρχει λόγος να κλείνετε δωμάτια, όταν μπορείτε να έχετε πληρότητα, αλλά προγραμματίστε τις αλλαγές για την ήρεμη περίοδό σας:

  1. Συμπεριλάβετε ένα σχέδιο ανακαίνισης στον προϋπολογισμό του έτους.
  2. Κάντε μερική ανακαίνιση εάν δεν σας το επιτρέπει ο προϋπολογισμός σας.
  3. Βεβαιωθείτε ότι όλες οι εγκρίσεις, τα σχέδια, τα υλικά, η εργασία, κ.λ.π., είναι έτοιμα και διαθέσιμα για να ξεκινήσουν την πρώτη εβδομάδα της ήρεμης περιόδου.
  4. Προγραμματίστε το χρόνο της ανακαίνισης, έτσι ώστε να την ολοκληρώσετε εγκαίρως, ακόμη και αν προκύψουν καθυστερήσεις / ατυχίες.
  5. Να είστε πάντα σε επαφή με τους προμηθευτές σας σε όλο το έργο.
  6. Ενημερώστε τους επισκέπτες σας για τις ανακαινίσεις σας, για να αποφύγετε τις καταγγελίες και τις κακές κριτικές.
  7. Τα πιο δημοφιλή είδη ανακαίνισης είναι τα: δάπεδα, έπιπλα, φωτισμός, μπάνιο, τηλεοράσεις, στρώματα και κρεβάτια.

Συμβουλές ανακαίνισης καθώς και εξειδικευμένους Συνεργάτες, θα βρείτε στο
νέο τεύχος του Hotel Design Magazine and Guide:

https://www.hoteldesign.gr/hotel-design-news/hotel-design-magazine-and-guide-no-24/ 

 

 

 

Διαβάστε Περισσότερα: