Ανακαίνιση Ξενοδοχείου: Τι να πρέπει να προσέξετε

Υπάρχουν στιγμές που ως ιδιοκτήτης ενός ξενοδοχείου συνειδητοποιείς ότι η ανακαίνιση του χώρου είναι μονόδρομος. Μονόδρομος, είτε γιατί το στυλ του ξενοδοχείου έχει ξεπεραστεί κατά πολύ με τις συνεχώς ανανεωμένες τάσεις και μόδες, που κυριαρχούν στον κλάδο, είτε γιατί πραγματικά το ξενοδοχείο χρειάζεται να ανακαινιστεί, για λόγους ασφαλείας. Ίχνη που προοικονομούν υγρασία και μούχλα στους τοίχους, ρωγμές που προσπαθείς να καλύψεις, ξεθωριασμένα υφάσματα, ξεπερασμένο design και παλιές τεχνολογίες είναι τα σημάδια, που κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου.

Υπάρχουν, φυσικά, πολλά πράγματα που πρέπει να λάβεις υπόψιν σου σε μια επικείμενη ανακαίνιση.

Το σημαντικό, λοιπόν, για να επιτύχεις την τέλεια ανακαίνιση, είναι, αρχικά, να διαλέξεις την σωστή ομάδα και το σωστό συνεργείο. Είναι δεδομένο, ότι θα χρειαστεί ένας υπεύθυνος για τον συντονισμό όλων των εργασιών, για αυτό το λόγο πρέπει να είναι κάποιος που θα ξέρει ακριβώς τι πρέπει να κάνει, πώς να το κάνει, και να βρίσκεται πάντα εντός των περιθωρίων του χρόνου και του προϋπολογισμού. Με λίγα λόγια, η οργάνωση είναι το παν. Για αυτό το λόγο, πρέπει πρώτα να οργανώσεις τις σκέψεις σου για τις αλλαγές που θα γίνουν και ύστερα να ακολουθήσει το πρακτικό κομμάτι της διαδικασίας. Σίγουρα ένα σημαντικό έργο που πρέπει να αναλάβεις -συνδυαστικά με την ανακαίνιση του ξενοδοχείου- είναι η επικοινωνία. Δηλαδή, καθ’ όλη τη διάρκεια των εργασιών θα πρέπει να διατηρήσεις τις σχέσεις σου με τους πελάτες σου, διαφορετικά θα τους χάσεις.

Και τα πράγματα που πρέπει να έχεις κατά νου, φυσικά, δεν τελειώνουν εδώ.

Μην κάνεις το λάθος που κάνουν πολλοί ξενοδόχοι μετά από μια ανακαίνιση. Έχεις ξοδέψει αρκετά χρήματα, για να αναβαθμίσεις τους χώρους και κατ’ επέκταση την συνολική εμπειρία, που προσέφερε το ξενοδοχείο σου. Τι πρέπει να κάνεις, λοιπόν, μετά από μια ανακαίνιση;

Αρχικά, πρέπει να εκπαιδεύσεις εκ νέου το προσωπικό σου. Δεν είναι δυνατόν να διαφημίζεις μια νέα εμπειρία, λόγω ανακαίνισης, και να μην έχεις κάνει και “ανακαίνιση” στο ίδιο το προσωπικό σου. Εκπαίδευσε τους υπαλλήλους σου, ώστε να μπορούν να εξυπηρετήσουν τους επισκέπτες, και να τους προσφέρουν την καλύτερη ξενοδοχειακή εμπειρία, σε συνδυασμό με το design.

Δεύτερο βήμα είναι η ανακαίνιση και στην στρατηγική marketing. Η ανακαίνιση του χώρου πρέπει να επικοινωνηθεί, να γίνει γνωστή στο ευρύ κοινό, ώστε να έχει και το επιθυμητό αποτέλεσμα. Νέες φωτογραφίες, νέες διαφημιστικές καμπάνιες, σε οποιοδήποτε μέσο, είναι το νέο στοιχείο που πρέπει να έχει η στρατηγική marketing του ξενοδοχείου σου.

Τέλος, το σημαντικότερο που πρέπει να κυνηγήσεις ύστερα από μια ανακαίνιση είναι εντελώς καινούριες κριτικές, και όχι μια ή δυο φορές το μήνα, αλλά καθημερινά. Με την πλειοψηφία των επισκεπτών, να διαβάζουν κριτικές στο διαδίκτυο πριν να αποφασίσουν να κλείσουν ένα δωμάτιο στο ξενοδοχείο, είναι σίγουρα το πιο δύσκολο, αλλά και το πιο σημαντικό, βήμα που πρέπει να κάνεις. Τι καλύτερο, άλλωστε, από την διαφήμιση από στόμα σε στόμα για την ανακαίνιση, που έκανες και έχει εκτοξεύσει στα ύψη την ξενοδοχειακή εμπειρία που προσφέρεις; Με λίγα λόγια, μην διστάζεις να ζητήσεις από τους επισκέπτες σου να γράψουν μια μικρή κριτική για το ξενοδοχείο σου… Αν ντρέπεσαι να το ζητήσεις, εσύ θα χάσεις χρήματα.

Διαβάστε Περισσότερα:

Άρθρο από το Online Magazine:

Hotel Magazine