Ανακαίνιση Ξενοδοχείου: 4 βασικά στάδια

ανακαίνιση

Η ανακαίνιση ενός ξενοδοχείου, είναι σίγουρα μια δύσκολη διαδικασία, που χαρακτηρίζεται από πολλά στοιχεία. Μια ανακαίνιση, φυσικά, απαιτεί επένδυση χρημάτων αλλά και χρόνου, αλλά αποτελεί ακόμη και μια δημιουργική διαδικασία αφού ύστερα από αυτήν ένα ξενοδοχείου θα αναπνέει καινούριο αέρα.

ανακαίνιση

Σε μια ανακαίνιση, ωστόσο, χρειάζεται ένα οργανωμένο και ολοκληρωμένο πλάνο, καθώς αυτό είναι που θα καθοδηγεί όλες τις εργασίες. Αυτό είναι το κλειδί για την εξοικονόμηση και χρόνου και χρήματος.

Ποια είναι, λοιπόν, τα βασικά στοιχεία, ο βασικός άξονας, για μια σωστή ανακαίνιση ενός ξενοδοχείου;

  1. Η a priori μελέτη. Η αξιολόγηση της παρούσας κατάστασης, τόσο σε επίπεδο design όσο και επίπεδο λειτουργίας και ικανοποίησης πελατών είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα. Πριν την ανακαίνιση ενός ξενοδοχείου, είναι σημαντικό να μελετηθεί και να αξιολογηθεί η συνολική εμπειρία που ένας επισκέπτης βιώνει, και όχι μόνο το αισθητικό της μέρος, ώστε να βρεθεί ποια σημεία πρέπει να αλλάξουν και να βελτιωθούν τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά.
  2. Ακριβής Προσδιορισμός νέου concept. Μια ανακαίνιση μπορεί να διαφοροποιήσει ένα ξενοδοχείο από τα ανταγωνιστικά, αρκεί να είναι προσανατολισμένη σε μια συγκεκριμένη κατεύθυνση. Το concept, φυσικά, δεν επηρεάζει μόνο το design, αλλά και τις δυνατότητες και τις παροχές ενός ξενοδοχείου. Σημαντικό, επομένως, είναι να υπάρξει ένα συνολικό σχέδιο που θα αφορά όλες τις πτυχές του ξενοδοχείου.
  3. Ο σωστός προγραμματισμός. Χρειάζεται να υπάρχει ένα σαφές και αξιόπιστο πλάνο εκτέλεσης του έργου, το οποίο θα συμβαδίζει με τον προϋπολογισμό, τις παραδόσεις των υλικών και τον χρόνο που απαιτείται από την κατασκευαστική διαδικασία. Ο εξαρχής καθορισμός του προϋπολογισμού για την ανακαίνιση μπορεί να επιτύχει καλύτερα αποτελέσματα στις διαπραγματεύσεις με τους προμηθευτές υλικών και επίπλων.
  4. Η επικοινωνία της ανακαίνισης πριν την ολοκλήρωσή της. Κατά το διάστημα που ανακαινίζεται ένα ξενοδοχείο θα πρέπει να επικοινωνεί με το μελλοντικό του πελατειακό κοινό, ώστε αυτό να παραμένει ενήμερο και κατ’ επέκταση να γίνει γρηγορότερα η απόσβεση της επένδυσης αυτής. Υπάρχουν χιλιάδες τρόποι για να επικοινωνήσει ένας επαγγελματίας με το κοινό του, και μάλιστα για κάθε ύψος προϋπολογισμού.

Διαβάστε Περισσότερα: