- Hotel Saint Augustine, Montrose Huston
- Βρεγμένες ομπρέλες στο lobby; Υπάρχει λύση!
- Nespresso Professional: Καινοτόμες Λύσεις Καφέ για τη Νέα Τουριστική Περίοδο
- Τον τίτλο του πιο καινοτόμου αρχιτεκτονικού γραφείου στην Ελλάδα κατάκτησε για δεύτερη φορά η Potiropoulos+Partners στο πλαίσιο των 2025 Design & Build Awards.
- Η Four Seasons ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα με πολυτελές θέρετρο και ιδιωτικές κατοικίες στο Hinitsa Bay στο Πόρτο Χέλι
70 ξεχωριστά ξενοδοχεία αναμένεται να ανοίξει η Marriott το 2021

Η Marriott International ανακοίνωσε ένα σημαντικό ορόσημο στο χαρτοφυλάκιο ανεξάρτητων ξενοδοχειακών εταιριών Marriott Bonvoy, με το άνοιγμα του 200 ξενοδοχείου Autograph Collection, του 50 ξενοδοχείου Tribute Portfolio και του αναμενόμενου ανοίγματος του 120 ξενοδοχείου Luxury Collection. Μαζί, και οι τρεις μάρκες της Collection αναμένεται να επεκτείνουν το παγκόσμιο τους αποτύπωμα σε σχεδόν 70 νέες τοποθεσίες το 2021, συμπεριλαμβανομένων 24 νέων εισόδων στην αγορά, καθώς το χαρτοφυλάκιο Marriott Bonvoy συνεχίζει να ανταποκρίνεται στη ζήτηση των καταναλωτών για πιο προσαρμοσμένες εμπειρίες που ταιριάζουν στις ανάγκες του σημερινού ταξιδιώτη.
Οι μάρκες της Autograph Collection εστιάζουν στην προσφορά στους καταναλωτές μιας σειράς ανεξάρτητων ιδιοκτησιών με μοναδικές ιστορίες εμπνευσμένες από τον προορισμό και στην παροχή στους ιδιοκτήτες πρόσβασης σε όλα τα πλεονεκτήματα του συστήματος Marriott διατηρώντας ταυτόχρονα την ατομικότητα του ξενοδοχείου τους.
Στο τρέχον ταξιδιωτικό περιβάλλον, τα δεδομένα αντικατοπτρίζουν ότι οι ταξιδιώτες εξακολουθούν να ενδιαφέρονται για πιο εξατομικευμένες και βιωματικές διαμονές που προσφέρονται από ξενοδοχεία όπως αυτά του χαρτοφυλακίου. Η έρευνα από το Tripadvisor σχετικά με τις συμπεριφορές των καταναλωτών κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους καταδεικνύει ταχύτερη από τη μέση ανάκαμψη των κλικ σε ξενοδοχεία με τις λέξεις «μπουτίκ», «πολυτέλεια», «γραφικό», «ρομαντικό» και «γοητευτικό» στην περιγραφή τους. Η ανάλυση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Marriott σημείωσε σημαντική αύξηση από έτος σε έτος σε αναζητήσεις όπως “αρχιτεκτονική” + “αφηγείται μια ιστορία” (+ 155%), “κομμάτι της ιστορίας” + “ξενοδοχείο “(+ 100%); και «αφήγηση» + «κτίριο» + «design» (+ 322%).
Με τη στρατηγική συλλογής τριών επιπέδων του χαρτοφυλακίου Marriott Bonvoy, οι ανεξάρτητοι ξενοδόχοι έχουν περισσότερες επιλογές για να αποκτήσουν πρόσβαση στα περισσότερα από 147 εκατομμύρια μέλη του ταξιδιωτικού προγράμματος και στα ισχυρά κανάλια διανομής, είτε μέσω ενός νέου ξενοδοχείου κατασκευής ή μετατροπής. Οι μετατροπές, οι οποίες αποτελούν από καιρό μέρος της ιστορίας ανάπτυξης της Marriott International, εξακολουθούν να είναι ελκυστικές για τον κάτοχο και την κοινότητα δικαιοδόχου, καθώς οι ιδιοκτήτες αναζητούν τη δύναμη των επωνυμιών και των προγραμμάτων της Marriott.
Οι επισκέπτες σε αυτά τα καταλύματα μπορούν να κερδίσουν και να εξαργυρώσουν πόντους Marriott Bonvoy κατά τη διάρκεια της διαμονής τους και να απολαύσουν όλα τα οφέλη της διαμονής ως μέλους. Όλες οι ιδιοκτησίες πρέπει να ακολουθούν την πολιτική δέσμευσης για καθαριότητα της Marriott International, που αναπτύχθηκε στην αρχή της πανδημίας COVID-19 σε συνεργασία με κορυφαίους εμπειρογνώμονες στην ασφάλεια των τροφίμων και του νερού, την υγιεινή και την πρόληψη λοιμώξεων και τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με έρευνα της American Hotel & Lodging Association (AHLA), το 81% των ταξιδιωτών νιώθει πιο άνετα να διαμένουν σε ξενοδοχεία που προσφέρουν “ασφαλή διαμονή” ως προς την καθαριότητα και ξεκάθαρα πρωτόκολλα ασφαλείας.
Οι μάρκες της συλλογής Marriott Bonvoy περιλαμβάνουν επί του παρόντος εμβληματικά ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο, όπως το The Chatwal, A Luxury Collection Property, στη Νέα Υόρκη, το Cotton House Hotel, Autograph Collection, στη Βαρκελώνη και The Great Northern Hotel, A Tribute Portfolio Hotel, στο Λονδίνο.