- Το οικολογικό σήμα Element Brand επεκτείνεται στη Μέση Ανατολή με το άνοιγμα του Element Al Jaddaf
- Γιατί το Calpak X-flow είναι η καλύτερη λύση για το ζεστό νερό;
- Η Gaylord Hotels είναι η πρώτη μάρκα Marriott που προσφέρει νέα πρωτόκολλα υγείας τον Ιανουάριο του 2021
- Η Hyatt συνεχίζει το ταξίδι ανάπτυξης ζωντανών εμπορικών σημάτων σε μοναδικές ευρωπαϊκές τοποθεσίες
- Thompson Dallas: Ξενοδοχείο εμπνευσμένο από την Art Deco αισθητική του αρχιτέκτονα George Dahl
Το Brand JW της Marriott κάνει ντεμπούτο στη Σιγκαπούρη

Η Marriott Hotels & Resorts και το brand JW με τα luxury ξενοδοχεία, επεκτείνει το portfolio της και ανοίγει το νέο JW Marriott Hotel Singapore South Beach, το πρώτο JW στη Σιγκαπούρη.
Το ξενοδοχείο αποτελείται από παλιά και νέα κτίρια, τον εσωτερικό σχεδιασμό των οποίων ανέλαβε ο βραβευμένος Γάλλος designer Philippe Starck σε συνεργασία με τους Βρετανούς αρχιτέκτονες της εταιρίας Foster and Partners. Η συλλογή των περισσότερων καλλιτεχνικών έργων που διακοσμούν το resort αξίζει πολλά εκατομμύρια και στόχος είναι να αναδειχθεί η κουλτούρα της Σιγκαπούρης. Εντυπωσιάζει ιδιαίτερα το 7 μέτρων installation του Κορεάτη καλλιτλέχνη Lee Lee Nam στο lobby, μεταξύ πολλών άλλων.
Το ξενοδοχείο διαθέτει 634 δωμάτια και σουίτες αλλά και εννέα εστιατόρια και μπαρ, ανάμεσά τους το Akira Back, του γνωστού chef Akira Back, με γεύσεις από τη σύγχρονη γιαπωνέζικη κουζίνα, το Beach Road Kitchen, με τοπική κουζίνα, το Court Martial Bar and Media Bar, μία σύγχρονη και εκλεπτυσμένη με κοκτέιλς offering cocktails in refined gastropub και το μπαρ Tonic, που σερβίρει cocktails με βάση το gin.
Δείτε τη δήλωση:
“We are thrilled to welcome discerning travellers to this design-led landmark in the hub of Singapore’s arts and culture district,” said Derek Flint, General Manager, JW Marriott Hotel Singapore South Beach. “We look forward to enriching guests with a truly luxurious experience and showcasing the warm, intuitive service that is synonymous with the JW Marriott brand globally.”