- Προκλήσεις για την ελληνική τουριστική βιομηχανία: Ανταγωνιστικότητα και βιώσιμη ανάπτυξη
- Πόσα νέα δωμάτια ξενοδοχείων αναμένεται να ανοίξουν το 2025;
- Η Συμβολή του Ξενοδοχειακού Κλάδου στην Ελληνική Οικονομία
- Radisson Hotel Group: 300 νέες συμφωνίες το 2024
- Η Masquespacio παρουσιάζει το Danzas Studios
Συνεδριακές Υπηρεσίες και Προϊόντα. Προβολή; Ναι, αλλά γιατί;

Όταν ένας Σύλλογος ή μια Εταιρεία θέλει να οργανώσει ένα Συνέδριο, Event, Ταξίδι Κινήτρου (incentive), Σεμινάριο, Product Launch, Δεξίωση, Press Conference, Έκθεση, θα ψάξει – ανάλογα με την περίπτωση – για χώρο, μεταφραστές/διερμηνείς, μεταφραστικά και οπτικοακουστικά συστήματα, είδη γραμματείας συνεδρίων & δώρα δημοσίων σχέσεων,τουριστικά λεωφορεία, γραφικές τέχνες, εστιατόρια, catering, yachting ή ένα γραφείο Οργάνωσης να τα αναλάβει όλα.
Και οι επιλογές είναι πολλές.
Τουλάχιστον 5.000 αίθουσες μικρές και μεγάλες υπάρχουν στην Ελλάδα!
Εκατοντάδες επιχειρήσεις πώλησης ή ενοικίασης στους άλλους κλάδους!
Πάνω από 800 επιχειρήσεις – εξειδικευμένες (PCO, DMC Event Management) αλλά και γραφεία ταξιδίων, δημοσίων σχέσεων και διαφημιστικά – αναλαμβάνουν την οργάνωσή τους!
Η Επιτροπή ή ο Υπεύθυνος οργάνωσης ετοιμάζει μια λίστα για να διαλέξει με ποιόν θα συνεργαστεί.
Λίστα στην οποία μπορεί να λείπετε εσείς ακόμη και αν είστε ο γνωστότερος και ο καλύτερος…
Και αν αναρωτιέστε γιατί, ας σκεφτείτε ότι οι λόγοι είναι πολλοί.
Μπορεί να σας ξέχασαν ή ακόμη να νόμισαν ότι για κάποιο λόγο δεν τους κάνετε.
Μπορεί να σας έχουν ακουστά αλλά να μην έρθουν σε εσάς, διότι πιστεύουν ότι:
(Για Ξενοδοχεία)
– δεν έχετε εστιατόριο ή δεν έχετε χώρους parking
– δεν έχετε οπτικοακουστικό και μεταφραστικό εξοπλισμό
– δεν έχετε μικρές αίθουσες ή δεν έχετε μεγάλες
– δεν λειτουργείτε την εποχή που το θέλουν
– δεν έχετε κάνει ανακαίνιση
– δεν ενδιαφέρεστε γι’ αυτούς τους τομείς…
(Για Επαγγελματίες – Οργανωτές)
– δεν αναλαμβάνετε τα πάντα
– Εκδίδετε μόνο εισιτήρια
– Συνεργάζεστε μόνο με το Εξωτερικό
– δεν αναλαμβάνετε το sponsoring…
(Για Οπτικοακουστικά)
– δεν τα ενοικιάζετε ή
– δεν τα πουλάτε
– δεν αναλαμβάνετε δουλειές σε άλλη πόλη…
(Για Δώρα Δημοσίων Σχέσεων)
– δεν έχετε χαμηλού κόστους είδη
– δεν έχετε ποιοτικά είδη
– δεν έχετε είδη για συνέδρια
– δεν έχετε stock ετοιμοπαράδοτο
– δεν κάνετε ειδικές κατασκευές…
Σε άλλη περίπτωση μπορεί να θεωρούν ότι στην περιοχή σας, στην πόλη σας, στο νησί σας, δεν υπάρχει η κατάλληλη υποδομή.
Και φυσικά στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, της Ενωμένης Ευρώπης και του ανοίγματος προς το εξωτερικό, υπάρχουν άπειρες εναλλακτικές λύσεις σε γειτονικές και μη, χώρες.
Και έτσι ενώ είστε η “καλύτερη λύση”, να μην έρθουν σε εσάς!
Ο υπεύθυνος Οργάνωσης μιας Εκδήλωσης δεν έχει πολύ χρόνο για ψάξιμο.
Εσείς πρέπει να του κάνετε γνωστό το “προϊόν” σας!
Και όχι μόνο.
Δώστε του εσείς την ιδέα!
Την ιδέα να ζητήσει και από εσάς προσφορά.
Προβληθείτε!
(Ιανουάριος 2013)