Ο Thomas Cook λανσάρει νέο Boho Chic ξενοδοχείο

Το Casa Cook Ρόδου ανοίγει το Μάιο

To νέο ξενοδοχειακό brand Casa Cook λανσάρει στην παγκόσμια τουριστική αγορά ο Thomas Cook. H πρώτη μονάδα ξεκινάει τη λειτουργία της στην Ελλάδα το Μάιο του 2016 και ειδικότερα στη Ρόδο. Πρόκειται για το καινοτόμο 90 δωματίων θέρετρο Casa Cook Ρόδου στα Κολύμπια, ένα κατεξοχήν boutique ξενοδοχείο που φέρνει μια αστική αίσθηση και ένα μποέμ πνεύμα στην παραλία.

Casa Cook Rhodes_1

Eπισημαίνεται ότι το Casa Cook Ρόδου δημιουργήθηκε από τον Thomas Cook Group plc, σε συνεργασία με μια ομάδα συμβούλων από την κατηγορία premium lifestyle. Τον Michael Schickinger των Lambs & Lions, αιχμή του δόρατος στην εννοιολογική ανάπτυξη, σε στενή συνεργασία με τη διακοσμήτρια εσωτερικών χώρων Annabell Kutucu και την αρχιτέκτονα Βάνα Pernari.

Το Casa Cook είναι το έκτο brand στο χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων του Thomas Cook, το καθένα με μια μοναδική εμπειρία για τον επισκέπτη που να αρμόζει στις διαφορετικές κατηγορίες πελατών. Υπογραμμίζεται ότι έχει προγραμματιστεί η δημιουργία περαιτέρω ξενοδοχείων το 2017, ενώ περισσότερες λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν σύντομα.

Κάθε θέρετρο θα είναι μοναδικό, με συνέπεια ωστόσο στη σχεδιαστική «γλώσσα». Το προσιτό, μόνο για ενήλικες, ξενοδοχείο προσφέρει εμπνευσμένο και εκλεκτικό ντιζάιν σε όλους τους χώρους του, πισίνες για κάθε δωμάτιο, χώρους lounge, καθώς και ποδήλατα, γυμναστήριο και δυνατότητα για υπαίθρια γιόγκα.

Με έμφαση στην εμπειρία και το σχεδιασμό, το μπαρ, το εστιατόριο, η κεντρική πισίνα και οι χώροι του lounge αποτελούν το ζωντανό κομβικό σημείο του ξενοδοχείου. Η κουζίνα προσφέρει απολαύσεις από το πρωί έως το βράδυ, από smoothies on-the-go μέχρι φρέσκα Μεσογειακά πιάτα για χρήση σε κοινόχρηστα τραπέζια.
Ο χαλαρωτικός ρυθμός των διακοπών είναι εύκολο να αναδυθεί κοντά σε μια αιώρα δίπλα στην πισίνα ή σε μια ξαπλώστρα και οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν τις μελωδίες του DJ, βραδιές κινηματογράφου ή το ποτό τους αγναντεύοντας το ηλιοβασίλεμα. Σανδάλια, μαγιό, αξεσουάρ για το σπίτι, αιώρες και καλλυντικά είναι όλα διαθέσιμα στο κατάστημα, ώστε οι ταξιδιώτες να μπορέσουν να γυρίσουν στην πατρίδα τους ένα κομμάτι του ονείρου boho.

FVW & Horizont-Interview 25-11-14 mit Remo Masalla (CEO Marketing/ Thomas Cook) im Gespräch mit Christiane Pilars de Pilar (FVW) & Jürgen Scharrer (Horizont) bei Thomas Cook, OberurselΟ Διευθυντής Μάρκετινγκ του Thomas Cook Group κ. Remo Masala αναφερόμενος στο νέο brand του Ομίλου σημείωσε:

«Το λανσάρισμα του Casa Cook αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην ανάπτυξη του ξενοδοχειακού μας χαρτοφυλακίου, το οποίο ανέρχεται σήμερα σε έξι brands για διαφορετικές κατηγορίες πελατών. Αναπτύχθηκε σε συνεργασία με μια ομάδα συμβούλων από τον τομέα του lifestyle, και είμαστε ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε ένα μοναδικά διαφορετικό brand – όχι μόνο εντός του δικού μας Ομίλου, αλλά και στην αγορά της φιλοξενίας γενικότερα. Θέλαμε για το Casa Cook να αξιοποιήσουμε τις τρέχουσες τάσεις στον αστικό πολιτισμό -εστιάζοντας στη δεξιοτεχνία, το εκλεκτικό σχεδιασμό και την ευημερία- και να το φέρουμε στην παραλία με ένα μποέμ στυλ. Όλα σε μια τιμή που είναι δελεαστικά προσιτή».

ΔΡΟΣΕΡΟ ΣΤΥΛ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΜΕ ΜΙΑ ΑΣΤΙΚΗ ΝΟΤΑ
Το Casa Cook Ρόδου αποτελεί ένα σύνολο από κομψά λευκά κτίρια που πλαισιώνονται από πλούσια βλάστηση, ξύλινες γέφυρες και πισίνες. Για να δημιουργήσουμε την αίσθηση της διαμονής με φίλους, vintage έπιπλα, χειροποίητα κομμάτια και μοναδικά κειμήλια εμποτίζουν το εσωτερικό του ξενοδοχείου με μια ατμόσφαιρα γεμάτη μποέμ χαρακτήρα. Η υφή στις επιφάνειες όπως το ξύλο και ο καμβάς, συνδυάζονται με παιχνιδιάρικες εκτυπώσεις και σχέδια. Τροπικά σχέδια προσθέτουν μια έκρηξη χρωμάτων και η διακόσμηση αναδεικνύει τη δεξιοτεχνία από κοντά και μακριά.

CasaCook_Rhodes_Standard Double Room Veranda

Η σχεδιαστική γλώσσα διαφαίνεται μέσα στα δωμάτια, τα οποία χωρίζονται σε διάφορα κτίρια, καθένα πλαισιωμένο από τη δική του κοινόχρηστη πισίνα. Και οι πέντε κατηγορίες δωματίων διαθέτουν πρόσβαση στην πισίνα από την ιδιωτική βεράντα. Στο εσωτερικό, τα δωμάτια είναι εξοπλισμένα με ανωτέρας ποιότητας στρώματα, κλιματισμό, μίνι μπαρ και δωρεάν Wi-Fi. Ορισμένα μάλιστα διαθέτουν εσωτερικό τζακούζι – συμπεριλαμβανομένων και των δύο bungalow suites με τις ιδιωτικές πισίνες.