Η Marriott International προσδοκά περισσότερα από 30 νέα ξενοδοχεία το 2019

Η Marriot International ανακοίνωσε επισήμως τα σχέδιά της  για το άνοιγμα περισσότερων από 30 νέων πολυτελών εγκαταστάσεων το 2019, επεκτείνοντας την αντίληψη της μάρκας στο πολυτελές ταξίδι παγκοσμίως, με 8 συγκεκριμένες επωνυμίες της, The Ritz-Carlton, Ritz-Carlton Reserve, St. Regis, W, The Luxury Collection, EDITION, JW Marriott and Bulgari.

Η Marriott International , με αυτόν τον τρόπο συνεχίζει να διευρύνει τα σύνορά της. και να δημιουργεί  νέες ξεχωριστές εμπειρίες για τους ταξιδιώτες καλύπτοντας τις νέες ανάγκες που προκύπτον. Με ένα,καθόλου ευκαταφρόνητο δίκτυο ξενοδοχείων σε πάνω από 60 χώρες, η Marriott International προσδοκά να επεκτείνει το αποτύπωμά της έχοντας στα σκαριά περισσότερες από 200 νέες ιδιοκτησίες και σε νέες 20 χώρες από Sri Lanka μέχρι Bermuda και από Morocco μέχρι Kenya.

“Αυτές οι 8 πολυτελείς μάρκες μας  προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες που απευθύνονται σε διαφορετικούς τύπους του σύγχρονου ταξιδιώτη”, αναφέρει η Tina Edmundson, Global Brand Officer & Luxury Portfolio Leader, της Marriott International. “Από τους πιο ξεχωριστούς προορισμούς παγκοσμίως μέχρι τα άγνωστα ακόμη διαμάντια που υπάρχουν στη λίστα των προορισμών,  εστιάζουμε στον ανερχόμενο τύπο ταξιδιού με τα δικά του χαρακτηριστικά και ανάγκες”.

Μια παγκόσμια μελέτη για τον πολυτελή τουρισμό που διεξήχθη σε συνεργασία με την δημιουργική αντιπροσωπεία Team One αποκάλυψε ότι οι ταξιδιώτες πολυτελείας του σήμερα ταξιδεύουν όχι μόνο για να ανακαλύψουν τον κόσμο, αλλά και για να ανακαλύψουν κάτι για τον εαυτό τους. Ο Edmundson συνέχισε: “Όταν πρόκειται για εμπειρίες, οι άνθρωποι σήμερα επιδιώκουν περισσότερο νόημα και προσωπική εμπειρία. Οι ταξιδιώτες έχουν γίνει ενεργοί συμμετέχοντες στα ταξίδια που κάνουν- είναι πιο αφοσιωμένοι από ποτέ”. Με ένα ταχέως αναπτυσσόμενο παγκόσμιο αποτύπωμα και οκτώ διαφορετικά εμπορικά σήματα πολυτελείας, η Marriott International είναι μοναδικά τοποθετημένη για να ανταποκριθεί στις νέες αυτές προσδοκίες, προσκαλώντας τους ταξιδιώτες με παγκόσμια κλίση να κοιτάξουν τον κόσμο μέσα από ένα νέο πρίσμα. “Για τους καλεσμένους μας, προσπαθούμε να ξεπεράσουμε τις στιγμές απόλαυσης, να δημιουργήσουμε εμπειρίες που θα τους εμπνεύσουν και θα τους μεταμορφώσουν βαθιά”, δήλωσε ο Edmundson.