Η Hyatt προσφέρει αξέχαστες εμπειρίες φιλοξενίας που απευθύνονται σε όλες τις αισθήσεις

Το Andaz Hotels & Resorts και το The Society of Scent κάνουν την ξενοδοχειακή εμπειρία να μένει αξέχαστη.

Το Andaz Hotels & Resorts και το The Society of Scent αναπτύσσουν προσαρμοσμένες εξατομικευμένες υπηρεσίες που συνδέουν τους επισκέπτες με μοναδικές τοπικές εμπειρίες.

Πρόσφατα, η Andaz Hotels & Resorts ανακοίνωσε μια νέα συνεργασία με το The Society of Scent, μια συλλογή που περιλαμβάνει ένα ιδιόκτητο εργαστήριο δημιουργίας αρωμάτων με επικεφαλής τον Jean Claude Delville. Η Delville, η οποία άρχισε αρχικά τη μελέτη αρωμάτων σε ηλικία 17 ετών, έχει αναπτύξει αρώματα με αρκετούς μεγάλους σχεδιαστές, όπως οι Givenchy, Marc Jacobs, Joe Malone και Vera Wang. Μέσα από αυτή τη συνεργασία, η αίσθηση της μυρωδιάς θα ζωντανέψει σε όλες τις ιδιότητες του Andaz παγκοσμίως με ιδιαίτερα εντυπωσιακούς και απροσδόκητους τρόπους.

Μαζί, η μάρκα Andaz και η εταιρεία The Scent θα δημιουργήσουν μια σειρά από μεμονωμένα αρώματα βασισμένα σε στοιχεία κάθε ιδιοκτησίας και τοπικής εμπειρίας που είναι πιο ανθεκτικά. Η Εταιρεία Scent επισκέπτεται τα ξενοδοχεία Andaz για να βιώσουν από πρώτο χέρι αυτό που κάνει κάθε ιδιοκτησία. Ενώ βυθίζεται στην κουλτούρα και την εμπειρία του επισκέπτη, η The Society of Scent συναντά τοπικούς προμηθευτές και συνεργάτες και τους συναδέλφους του ξενοδοχείου Andaz και με βάση τα ευρήματα, η μάρκα Andaz και η εταιρεία The Scent θα αναπτύξουν ένα μοναδικό άρωμα για κάθε ιδιοκτησία ξεχωριστά.

“Το άρωμα είναι μία από τις πιο ισχυρές αισθήσεις λόγω της σύνδεσής του με τη μνήμη. Αυτός ο σύνδεσμος είναι αυτό που επιδιώκουμε να εκμεταλλευτούμε για τα ξενοδοχεία Andaz », δήλωσε η Heather Geisler, αντιπρόεδρος παγκόσμιων εμπορικών σημάτων της Hyatt. “Η συνεργασία μας με το The Society of Scent αποσκοπεί όχι μόνο να δημιουργήσει αρώματα που μεταφέρουν την μοναδική εμπειρία επισκέπτη σε κάθε ξενοδοχείο, αλλά το πιο σημαντικό είναι να συνεχίσουμε να προκαλούμε αναμνήσεις από την εμπειρία με άρωμα πολύ καιρό μετά την αναχώρηση του επισκέπτη”.