Το ξενοδοχειακό δωμάτιο του μέλλοντος

Η Amal Abdul Rahman, διαχειρίστρια περιεχομένου στo Hotels.ng και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρίας συμβούλων Amalgamy Productions, αποκαλύπτει σε δημοσίευμα στο ehotelier πως θα είναι το ξενοδοχειακό δωμάτιο του μέλλοντος.

Σήμερα τα ξενοδοχεία προσπαθούν να προσφέρουν ολοένα και πιο εξατομικευμένες εμπειρίες στους πελάτες τους. Κατά τη Rahman, οι νέες τεχνολογίες θα δώσουν τη δυνατότητα εξατομίκευσης των δωματίων στις ανάγκες του πελάτη και έτσι θα καταργηθεί το ξενοδοχειακό μοντέλο με τα πανομοιότυπα δωμάτια.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με το δημοσίευμα, τα ξενοδοχεία θα προσφέρουν εξατομικευμένα δωμάτια στα οποία:

  • Η επαφή του πελάτη με τα δωμάτια, που βασίζεται στην όραση, τη όσφρηση και την αφή, στο μέλλον θα καθορίζεται βάσει μιας επιπλέον αίσθησης, του ήχου.
  • Τα τζάμια των παραθύρων θα μεταμορφώνονται σε μια “πύλη” που θα μεταφέρει εικονικά τους επισκέπτες σε προορισμούς της επιθυμίας τους.
  • Οι τοίχοι θα αλλάζουν χρώματα με ανάλογο φωτισμό, για να προσαρμόζονται στη διάθεση του επισκέπτη.
  • Οι βαρετοί καθρέφτες θα μεταμορφώνονται σε διαδραστική επιφάνεια, μέσω της οποίας οι επισκέπτες θα μπορούν να δίνουν εντολές για τη ρύθμιση του δωματίου ή να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο.
  • Η εμπειρία στο γυμναστήριο θα αλλάξει με τη χρήση της εικονικής πραγματικότητας, προσφέροντας εμπειρίες “εξωτερικού χώρου” εντός του δωματίου.
  • Το κρεβάτι -όπως το ξέρουμε- θα αλλάξει εντελώς και οι επισκέπτες θα ξεκουράζονται πάνω σε πλωτές μάζες ζεστασιάς και απαλότητας.
  • Όλες οι ρυθμίσεις, που σήμερα απαιτούν το πάτημα ενός κουμπιού, στο μέλλον θα γίνονται φωνητικά.

Κλείνοντας, σύμφωνα με τη Rahman, αν και η αυτοματοποίηση και η ρομποτική θα ενσωματώνεται συνεχώς στη ξενοδοχειακή βιομηχανία, η ανάγκη για ανθρώπινη επαφή θα γίνει ακόμη εντονότερη στο μέλλον και το προσωπικό θα βρεθεί πάλι στο προσκήνιο.

Print Friendly, PDF & Email